SON DUYURU!!!

125 3 2
                                    

Başlığı gördüğünüzde okumaktan vazgeçme olasılığınız yüksek ama değer verip okuyanlara şimdiden çok teşekkür ediyorum.

Bunları yazarken emin olun kolay olmadı. Kiminiz beş sene önce hikayeyi bıraktığım için bencil diyebilirsiniz, kendi kararınız ve saygı duyuyorum.

Bu hikayeye devam etmeyi düşünmüyordum, sizi yüz üstü bırakmak istemediğimden yazmayı sürdürdüm. Yeni bir kurgum olmasına rağmen iki hikayeyi aynı anda yazmaya devam ediyorum. Bu kolay bir durum değil, üniversite 3. sınıf olmam da zorlaştırıyor. Derslerim her ne kadar ağır da olsa uzun zamandır yazıyorum. Daha önce  asıl hesabımda 'Çıkış Yok' hikayemi yazıyordum, zorlu bir dönemden geçtiğim için Wattpad de yayımlamak yerine bilgisayarda yazmaya devam ettim.
Yazmaktan vazgeçmeyi asla düşünmüyorum, benim için tutku haline dönüştü. Bir kere yaptım ve pişman olmam çok hızlı oldu.

Bu hikaye beğenilmez diye yazdım, yorumları görünce çok mutlu oldum, şimdi bakıyorum da okuyucularımı çoktan kaybetmişim ama hikayeden kopmayanları gördüğümde anlık karar verdim.

Bu hikayeye en baştan düzenleyip yeni bir yön çizebilirim ve yeniden burada bölüm atmanın heyecanını yaşayabilirim dedim, hiç usanmadan yorum atan herkese mesaj attım. Yeni profilimde bu hikayeyi yayımlıyorum diye bunu söylememin nedeni size vermiş olduğum değerden kaynaklı olduğunu bilmenizi istiyorum.

Bir bölüm yazmak bir günümü alıyor ve takıldığım yerde bırakmadan yazıyorum ve iki hikayeye haftada bir yeni bölüm ekliyorum.

Hikayemi okuyanlar varsa hayalet okuyucu olmak yerine kendilerini belli ederlerse çok mutlu olurum. Beğenip yorum yapmanız hikâyenin devam etmesinde katkısı çok büyük olacak.

Hikayesine beğeni ve yorum istiyor gibi düşünebilirsiniz ama kesinlikle öyle değil.

Yorum yaptığınız da neyi beğenip beğenmediğinizi ya da eleştirilerinizi ne olduğunu  öğrenebilirim.

Buraya kadar okuduysanız size çok teşekkür ediyorum.

Okumazsanız da canınız sağolsun. Kendinize çok iyi bakın. Sizleri çok seviyorum 💓

Bu hesabı takip etmenize gerek yok aktif olduğum hesabım altta yer alıyor.

Eğer okumak isterseniz profilimden hikayelere ulaşabilirsiniz.

Hikâyelerimi yayımladığım profilim: @KorKafes

Bulamazsanız profilimde takip ettiğim tek hesap oradan ulaşabilirsiniz.

Bulamazsanız profilimde takip ettiğim tek hesap oradan ulaşabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mafya(Küllerin Çığlığı)@KorKafes Profilimdeyim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin