ლიკა არის 20 წლის პატრა გოგონა,საქართველოდან.
ის არის კორეული ბოიბენდის ბითიესის ძალიან დიდი ფანი.
მისი ოცნებააა ერთხელ მაინც შეხვდეს მათ და დაელაპარაკოს, უნდა რომ ბიჭები ახლოდან ნახოს და მათ ხასიათებისა თუ ქცევებს უკვეთ გაეცნოს.
თუმცა მას ამ ყველაფრის იმედი აღარ აქვს და სრულიად უიმედოდ დარჩა, ერთ დროს სიხარულით აღსავსე გოგონა რომელსაც უბრალო რამ უხაროდა და ბითიესის სახელის ხსენებისას არნახული სიხარული ეღბეჭდებოდა სახეზე სადღაც გაქრა, მის მაგივრად არის დადარდიანებული გოგონა რომელსაც თავისი ოცნების ასრულების იმედი სრულიად გადაეწყმურა და ამის გამო დამწუხრებულია.ლიკა სწავლობს უნივერსიტეტში ტურიზმზე ეს მისი საყვარელი საქმიანობაა, ასევე ის კარგად ფლობს კორეულ და ინგლისურ ენებს.
ლიკა მთელ სასწავლებელში ყველაზე წარჩინებული მოსწავლეა თუმცა როგორც ყველა ახალგაზრდა ისიც ვერ იტანს სასწავლებელს, რატო? ამის მიზეზი ნამდვილად აქვს.
მას აკრიტიკებდნენ თავისი გემოვნების გამო და იმის გამო კეიპოპის კონკრეტულად კი ბითიესის ფანი იყო.
ახალგაზრდები ბითიესის წევრებს გეებად მოიხსენიებენ და რის გამო?
რადგან თმებს იღებავენ, საყურეს იკეთებენ და თავს უვლიან, აი ამის გამო. ლიკა კი ამის გამო ძალიან წუხს. თუმცაა რააა ქართველობა თუ ის მაშინ არ გამოავლინა როცა სხვა ერზე თავდასხმა გინდა.
სწორედ ასე იყვნენ ის ბავშვებიც რომლებიც ბითიესს ლანძღავდნენ.
ლიკამ ეს კარგად იცოდა მაგრამ მაინც ნერვებს უშლიდა მათი ამდაგვარი საუბარი.-მოვედიიი-შეჰყვირა ლიკამ სახლში მისვლისთანავვე .
-ძვირფასო როგორი იყო დღევანდელი დღე კოლეჯში?
-საშინელი
-რატომ რა მოხდა
-დედა რატომ არ ესმით ამ ხალხს რომ თუ ბიჭი თავს უვლის,თმებს იღებავს და საყურეს იკეთებს არააა გეი.
-აბა ეგ რას ნიშნავს, ბიჭი რომ საყურეს გაიკეთებს, არა შვილო არა .
-დედა მისმინე, იცი გეი რას ნიშნავს ? კაცს რომელიც კაცთან წევს და სექსი აქ. მოდი ქართულად გეტყვი და გეი ნიშნავს მამათმავალს და არა თმის შეღებვას და ყურის გახვრეტას გასაგებია ?
-და რა განსხვავებაა
- დედა როგორ ვერ ხვდები რა. კაი დაივიწყე არაფერი, შენ ის მითხარი მამა სადააა დღეს ხომ ისვენებდა .
-ისვენებდა მარა სასწრაფო საქმე გამოჩნდა და წასვლა მოუწია.
-კარგი გასაგებია,. მე ჩემს ოთახში ავალ და არავინ შემაწუხოს
-კარგი.
ლიკას პოვ:
ოთახში გაბრაზებული ავედი, ნერვები ძალიან მქონდა აშლილი, ამხელა ხალხი გეის მნიშვნელობას ვერ ხვდებიან.
კარგი თუნდაც იყვნენ გეები , მერე რა ამათ ვინ ეკითხება ვერ გავიგე, არამკითხე მოაამბეები.ამ ლანძღვაში ვიყავი როცა ტელეფონმა დარეკა, დავხედე და სკოლის დირექტორი იყო. ტელეფონს სასწრაფოდ ვუპასუხე
-ალოო
- გამარჯობა ლიკა
- გამარჯობა?
- შენთვის კარგი ამბავი მაქ.
- რა ხდება ?
- შენ მიემგზავრები......
ესეც პირველი თავი. აბა როგორ მოგეწონათ
YOU ARE READING
ახდენილი ოცნება
Fanfictionამბავი მოგვითხრობს გოგონაზე, რომელიც არის ბითიესის ფანი და ოცნებობს მათ ნახვაზე. გოგონას ეს ყველაფერი აუხდენელი ოცნება ჰგონია მაგრამ ვნახოთ რა მოხდება მაშინ როცა ის კორეაში გაემგზავრება. ფიკი ეძღვნება ლიკა ბეინაშვილს @park_lika1