Urodziły się bliźnięta chłopczyk i dziewczynka gratulujemy panu. Niech pan chwilę zaczeka czy pan wie że pańska żona to pół człowiek pół demon.Wiem! Pobiegł do żony a koło niej dwa łóżeczka w jednym chłopczyk z szarymi włosami i oczami z kremową skórą wszystko podobne do matki oprócz skóry którą miał po mnie bo skóra Imiji (żona Aizawy) miała prawie białą ale pomieszanym z jasnym kremowym. Popatrzyłem na córkę miała one czarno białe pasemka a z włosów zrobiły się rogi bardzo jasną skórę czarne oczy po mnie malusiękie rumieńce jasno czerwone usta.Aizawa jak ją zobaczył odrazu się uśmiechnął wiedział że będzie człowiekodemonem a jej quirk najmożliwsze że będzie czarna mgła przez którą można usłyszeć lub wyczuć przeciwnika. A chłopiec możliwe że po nim. Jako że dziewczynka miała mieć chyba taką moc to nazwali ją Kuroki czyli czarny demon a chłopca Hiroshi tak chciała nazwać go Imiji.
[Dwa lata później]
Yamada zachwycony swoją chrześnicą jak to określił ona miała anielski głos a Hiroshi za to go doceniał że jeszcze nie zdarł sobie głosu.
Hiroshi energiczne dziecko a Kuroki spokojne.
[Trzy lata później]
-Kuroki Hiroshi umyć recę przed obiadem- krzyknął Aizawa
-Tato Hiroshi od nowa nie chce mnie wpuścić do łazienki- krzyknęła oburzona
- Hiroshi otwórz siostrze-krzyknęła Imiji.
- już- od krzyknął.- i otworzył drzwi.
Rogi z dziewczynki włosów zrobiły się większe
a woda i ziemia z doniczki poleciała wprost na Hiroshiego przez to wyglądał jakby tarzał się w błocie.
-Mamo Kuroki oblała mnie błotem.
-Niemożliwe przecież błota w domu nie mamy- odpowiedziała dziewczynaChodź zobaczymy co się tam stało-powiedziała Imiji.
Zobaczyła tam syna całego w błocie i zaczęła podśmiechiwać się pod nosem.
-Ale jak to możliwe?-spytał się Aizawa.
-Najwyraźniej pomyliliśmy się Kuroki jest demonem żywiołów czyli może kontrolować i tworzyć:
Wodę ,lód ,lawe ,ogień ,ziemię i powietrze.
-A i Hiroshi umyj się- powiedział Aizawa.
-dobrze-odpowiedział.Miłego czytania
307 słów
Autorka
CZYTASZ
Młoda Aizawa
HumorKuroki czyli czarny demon córka Aizawy Wszystko wyjdzie w praniu lub czytaniu.