cz2

212 10 0
                                    

[Rok później od wydarzenia z błotem.]
Kuroki słyszała kłótnie mamy i taty i wywnioskowała że kłócą się o nią. A raczej o to kto ją weźmie z jej bratem Hiroshi. Doskonale wiedziała co to znaczy.
Usłyszała wtedy rozmowę:
-Ja wezmę Kuroki jest pół demonem nie wiesz jak się nią zająć a jako że ja nie wiem jak miałabym się zająć Hiroshim bo ma dar po tobie!-wykrzyczała.
Mężczyzna więdząc że jak się nie zgodzi to kobieta weźmie ze sobą dwójkę a nie jedno dziecko. I niestety zgodził się.
Kobieta przyrzekła głośno że nie zobaczy się z córką aż do jej śmierci.
Dziewczynka jak to usłyszała załamała się ale tego nie pokazywała dziewczynka kochała mocno ojca a matki nie tolerowała za rządną cenę.
Dziewczynka jeszcze dzień przed jej wyjazdem z matką spytała się taty czy może jego zdjęcie i obiecała ojcu że stanie się sławna żeby wiedział jak bedzie wyglądać rok za rokiem.
(Aizawa)
Dałem jej swoje zdjęcie z Hiroshim i nią samą po czym obiecała że mnie nie zapomni.
Następnego dnia Kuroki żegnała się ze mną i swoim bratem z płaczem.
(Miesiąc po tym wydarzeniu Kuroki)
Kuroki dostała dar ojca i babki od strony ojca i przez co matka była wściekła czyli :
-Regeneracja umie regenerować narządy człowieka zwierzęcia itd...
- wymazywania do ojcu
Czyli miała cztery dary bo jeszcze od strony matki dziadek miał moc zmieniania w zwierzęta i moc czyli demon (zwykłe dostaje się taką samą jak rodzic którą ją ma jeśli ma córkę są tej samej płci)
Zła matka zgłosiła tylko 2 dary dziewczynki te od jej strony ale dziewczynka uczyła się 2 tamtych po kryjomu np regeneracji na zwierzętach a wymazywania nie mrugając przez 2 minuty codziennie.
Oczywiście matka uczyła używać jej tamtych darów.
[Kuroki i Hiroshi 13 lat]

Kuroki wrzucała następną piosenkę z jej zdjęciem na YT przecież obiecała.
Matka waliła się do jej pokoju mówiąc że przecież jedzie do szkoły muzycznej a później trening żeby mogła pójść do shiketsu bo do UA mnie nie puści przecież tak mam 13 lat a ona się zastanawiać co ja bd robić za 2 lata nienawidzę jej całym sercem

-Hiroshi obiad- krzyknął Aizawa
-Ide- po czym zszedł na obiad.
Ciekawe co robi Kuroki pewnie nagrywa piosenkę czy coś-powiedział Hiroshi aby zacząć rozmowę.
-Chciałbym ją zobaczyć na żywo a nie tylko w teledyskach lub zdjęciach cieszy się wielką sławą- odpowiedział Aizawa.
-Raczej nie lubi być rozpoznawalna z tego co widzę dodał Hiroshi.
Robi to dla nas a jej słodkie rumienie dalej są na miejcach-zaśmiał się Aizawa.

Młoda AizawaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz