Eskiden her gün düzenli bölüm atardım. Sizlerden gerçekten özür dilerim. Bu bölüm sezon finali olacak. Tatilde olduğumuz için arayla yeni bölüm atıcam sizlere. Öbürlerinden çok daha uzun bir bölüm bırakıyorum buraya.
Betty ve Jughead'in Hikayesi
Part 3_____________
..ölümsüzüm.
Betty olduğu yerde kaldı. Beyni durmuştu adeta. Düşünemiyordu.
Jughead gözlerini kısmış olacakları bekliyordu. Sonra yavaş yavaş gözlerini açtı. Göz göze geldiler.
Betty: N-ne?
Jughead: Ben, ölümsüzüm. Ve sana aşık olanlar ölüyor. Anlamadığın kısım var mı?
Betty: Jug bir dur.. ölümsüz müsün?Jughead hüzünle tebessüm eder.
Jughead: Evet.
Betty: Ama...
Jughead: Biliyor musun Betty, bu güne kadar hep sen benden uzak dur dedin bana. Ama şimdi, düşünüyorum da, sen ölürsen, ben boşu boşuna neden üzüleyim değil mi? Bu yüzden bu sefer de ben sana söylüyorum, benden uzak dur Betty.Gülümser. Ve odadan çıkar. Betty ise ilk defa reddedilmenin duygusuyla kalakalır.
⚡️⚡️
Jughead ölümsüz olduğunun ona hatırlatılmasıyla üzülmüştü. Bazen bu gerçeği unutuyordu ama aslında gerçek çok barizdi. O sırada karşısına çıkan kişi nedeniyle donakaldı.
Reggie Mantle
Lanet: Dokunduğu yeri yakma
Jughead: Reggie! Nasılsın kuzen?
Reggie: İyidir be, sen nasılsın?
Jughead: İyiyim..Ne işin var burada?
Reggie: Bu kadar mı istenmiyorum?
Jughead: Hayır, hayır! Gel oturalım!Öğrenci masalarından birine otururlar. Yanlarına Kevin gelir.
Kevin: Vay vay vay! Kimleri görüyorum! Reginald, neler yapıyorsun?
Reggie: Ben iyiyim, seni de çok mutlu gördüm Kevin!
Jughead: Öff, bırakın şakalaşmayı.. Seni buraya hangi rüzgar attı?O sırada Archie gelir.
Archie: Jughead... Aa merhaba Reggie! Jughead, seni odadan çıkarken gördüm, Betty'yle konuştuktan sonra... bir sorun mu var?
Jughead: Sonra konuşalım mı Arch? Reggie buraya gelmiş, eminim önemlidir.
Archie: Nasıl istersen.Archie gider. Ama olayı merak etmiştir. Betty'den öğrenebileceğini düşünüp gazete odasına girer.
Jughead: Eee ne diyorduk?
Kevin: Seni buralara hangi rüzgar attı?
Reggie: Hiç, bizim okul erken tatil oldu biliyorsunuz. Ben de sevgili kuzenim Forsythe'ı görmeye geldim.
Jughead: Lütfen bana öyle deme, herkes Jughead der biliyorsun.Onları gören Cheryl yanlarına gelir.
Cheryl: Kimler varmış burada kimler. Reggie. Ne işin var senin burada?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet ~Bughead~
RandomÖlümsüz olmak güzel mi sanıyorsunuz? Arkadaşlarınızı kaybetmek güzel mi? Bu yüzden Jughead artık insanlarla bağ kurmuyordu. Yeni bir kız gelene kadar...