1.8

125 16 3
                                    

Part 2- Cheryl'in hikayesi

Nihayeeet yeni bölüm! Nerde kaldın dediğinizi duyar gibiyim!! Üzgünüm, ve iyi okumalar...

Josie: Şimdi, anlamayan var mı?
Cheryl: Iıı, ben?
Josie: Cher, altıncıya anlatıyorum! Neyse ne, dinleyin! İnsanları buradan uzaklaştırmamız gerekiyor! Bunun için okuldan çok uzakta yıl sonu balosu öncesi partisi vereceğiz! Buraya kadar tamam mı?
Cheryl ve Toni: Tamam!
Josie: Zaten bu ya da bir sonraki hafta böyle bir şey yapmayı planlıyorduk, bu yüzden kolay olacak. Sonuçta okulun bitmesine 2 hafta kaldı. Balo da yaklaştı. Herkese davetiye vereceğiz ama Peaches'ın haberi olmayacak. Sonra, onu okula çekeceğiz, ve kapıları üstüne kitleyeceğiz, böylece ruhunu kimseyle değiştiremeyecek!
Cheryl: İnsanları gelmeye nasıl ikna edeceğiz?
Toni: Bence posterler yapıp asalım. Böylece herkes gelir!
Cheryl: Sadece ondan gitmesini isteseniz olmaz mı?
Josie: Vay canına Cheryl, bu hiç aklıma GELMEMİŞTİ!
Toni: Sonuç olarak ne yapıyoruz?
Cheryl: Bakın kızlar herkesi okuldan bir şekilde uzaklaştırmamız lazım. Ya insanlara söylersiniz ya posterler asarsınız, sizin tercihiniz!
Josie: Sen ne yapacaksın peki?
Cheryl: Ben aklımı kullanıp Veronica'ya haber vereceğim. Okulun habercisi resmen, bir haberin yayılmasını istiyorsak ondan iyisini bulamayız!
Toni: Ben posterler asmamız gerektiğini düşünüyorum.
Josie: İyi, sen öyle yap! Ben insanlara söyleyelim diye düşünüyorum.
Cheryl: Ben direk Veronica'ya söyleyelim diyorum.
Josie: Herkes işine o zaman! Sonra görüşürüz!

Her şey planlanmıştı. Tek bir sorun dışında her şey yolundaydı. Üçü de partinin nerede ve nasıl olacağını konuştukları zamanı farklı hatırlıyordu.

Ve bu biraz sıkıntı çıkaracaktı.

⚡️⚡️

Josie hemen Valerie ve Melody'nin yanına gitti.
Josie: Heyy, kızlar! Selam!
Valerie: Ayy! Korkuttun bizi!
Melody: neeee oldu Joosiee?
Josie: Ya bir parti var da, ilk ağızdan duyun istedim! Bu güne kadar böyle bir şey yapılmadı! Kesin gelmeniz lazım!
Valerie: Aaa, nerede? Bugün mü?

Josie bir düşündü.

(Josie'nin hafızasında) 3 hafta önce

Cheryl: ...sonra da balonları yerleştirirler olur biter.
Josie: Ya bir dakika, sonuç olarak parti ne zaman olucak?
Toni: Tam 3 hafta sonra bugün. Herkesi oraya çağıracağız. Ve sakın unutma, parti Pops'ta olacak!

Günümüz

Josie: Bu akşam, Pops'ta olacak. Cheryl düzenliyor, yani ne kadar müthiş olacağını sen düşün!
Melody: Haaarika! Biz başkalarınaaa da duyururuzzzz!
Valerie: Hoşçakal Jos.. AAH! ARCHİE! RESMİME MÜREKKEP DÖKTÜĞÜN YETMEDİ Mİ? O kadar sinir oluyorum ki! Lanetim böyle olacağına ölseymişim daha iyi!

⚡️⚡️

Toni posterleri bastırmak için baskıya gitmişti.
Baskıcı adam ona nerede olacağını sorunca biraz düşündü.

(Toni'nin hafızasından) 3 hafta önce

Josie: ...sonra da balonları yerleştirirler olur biter.
Toni: Ya bir dakika, sonuç olarak parti ne zaman olucak?
Cheryl: Tam 3 hafta sonra bugün. Herkesi oraya çağıracağız. Ve sakın unutma, parti benim evimde olacak!

Günümüz

Toni: Parti bu akşam, Cheryl Blossom'un evinde olacak.

Posterler basıldıktan sonra Toni okula gidip posterleri asmaya başladı. Posterleri görenler gelip bakmaya başladı. Melody ve Valerie de gördü tabii ki.

Lanet ~Bughead~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin