Cheryl sabah Betty'nin yanına gitti.
-Hey, selam. Ben Cheryl, dün biraz seninle uğraşmış olabiliriz, kusura bakma. Sadece lanetini öğrenmeye çalışmıştık.
-Yani önemli değil ama bence boşuna lanetimi öğrenmeye çalışmayın. Kimseye söylemeye niyetim yok.O sırada Valerie geldi ve Betty ile birlikte gittiler. Cheryl ise sessizce gitmelerini izledi. Gittiklerinden emin olunca:
"Göreyim seni Josie."
dedi. Ve yanından bir şeyin uzaklaştığını hissetti.⚡️⚡️
Jughead ders zili çaldığında yine gizli bölgesine gidiyordu ki, Betty'nin de orada olduğunu gördü. Normalde onunla konuşmamak için giderdi ama hala o hissin nedenini anlayamamıştı. Bu nedenle yanına gitti.
-Hey Betty, günaydın.
Betty cevap vermedi.
-Betty, bir sıkıntı mı var? Kızlarla konuşuyorsun ama benimle konuşmuyorsun.
-Bir kız olduğunu düşünüyorsan konuşurum.
(Güldüler)
Jughead Betty'ye baktı. Çok güzel gülüyordu. Sonra neden böyle düşündüğünü sorguladı. Onunla arkadaş olmaması gerekiyordu!
-Derse girmeliyim, hoşçakal.
Betty arkasından baktı. Jughead'e yaklaşamazdı. Onu tehlikeye atamazdı!⚡️⚡️
Archie o gün Kevin'la birlikte spora gitti. Veronica da onlarla gitmeye karar verdi. Hasta olmadığı nadir günlerdendi. Archie bir süre ağırlık kaldırdı. Sonra çok terlediği için tişörtünü çıkardı.
Veronica Archie'ye bakakaldı.
-Vaov, Archie! Kaslı çocuk!
Kevin güldü.
-Kaslı çocuk mu?! 😂😂😂😂
O sırada Midge göründü.
-Archie, okuldaki koşu yarışını duymuşsundur herhalde. Yarın yapılıyor. Katılmak istiyorsan şimdi söyle bence, ama (kaslarına baktı) bence sen direk katıl.
(Güldüler)Ama Veronica ne konuştuklarını duyamıyordu, çok uzaktaydı. Sinirle ve kıskançlıkla onlara baktı.
Kevin, "Birileri kıskanç galiba..." dedi.
Veronica, "Ne? Ben mi?! Hayır, hiç de değil. Ayrıca arkadaşımın neyini kıskanayım? Sanki sevgilim! Y-yani istediğimden değil! Kim öyle bir şey söyledi ki?! Kevin kapa çeneni!" dedi.
Kevin gülerek anlamlı anlamlı baktı. Veronica sinirlenerek oradan ayrıldı.
-Neden öyle söyledim ki? Kendine gel Veronica!⚡️⚡️
Jughead okuldan erken ayrıldı. Pops'a (bir restoran) gidip bilgisayarını aldı ve dönem sonu ödevi için çalışmaya başladı. Ama sonra öylesine yazdığını ve sadece okuldaki kızı düşündüğünü fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet ~Bughead~
Ngẫu nhiênÖlümsüz olmak güzel mi sanıyorsunuz? Arkadaşlarınızı kaybetmek güzel mi? Bu yüzden Jughead artık insanlarla bağ kurmuyordu. Yeni bir kız gelene kadar...