Kad cilvēks piedzimst noteiktā mēnēsī viņam piedēvē horoskopus. Zvaigznājus, kas ir balstīti uz mītiskiem un dzīviem zvēriem un radībām. Es piedzimu Novembrī, tātad esmu Skorpions. Par šo horoskopu esmu dzirdējusi daudz, ka viņiem piemīt ātra daba, skaistas acis un vēl daudzas dažādas lietas. Bet viens gan man ir palicis galvā, Skorpionu lāsts!
Es to saucu tā, jo skorpioniem piemīt divu veidu dabas- jaukais un mīļais, un nejaukais, atbaidoši pretīgais.
Šim fakatam es vairāk sāku ticēt, kad man galvā, iedomu balss, sāka ar mani runāt.(P.S. Man nav konstatēta personības dalīšanās, varat būt droši par to!)
Vairāki šo balsi varētu nosaukt vienā vārdā- pašapziņas trūkums. Bet ne es! Es šo balsi uzskatu par savo "Es nr.2", ko negribu nevienam rādīt. Jo parasti, kad cilvēki ierauga šo "Es nr.2" viņi sāk vairīties, attālināties.
Bet, ko lai dara, ka viņa man ik mīļu brīdi galvā skandina tekstus, kas liek apdomāt savas izdarītās izvēles. Tur var padarīt itin neko! Vienīgais veids kā sadzīvot ir pierast pie šīs balss, kas ik pa laikam cenšas izlausties ārā un kādam pateikt kādu indīgu vārdu.
Ar laiku esmu iemācījusies šo daļas pusi noslēpt no citiem, paglabāt kādā tumšā dvēseles kaktā un turēt viņu ieslodzītu, lai neviens vairs nevarētu no viņas ciest, nekad vairs!
Kaut gan esmu Skorpions, indīgais un nāvīgais dzīvnieks, draugi saka, ka esmu jauka, atvērta, izpalīdzīga, saprotoša radība, bet, vai viņi tā teiktu kad redzētu manu otro pusi? To es nezinu, un pat negribu zināt. Jo šis "Es nr.2" ir pilns ar naidu un vēlmi kādam tik vien iekost.
Bet manas murmināšanas jēga bija tāda, ka centies sevi pieņemt tādu kāds tu esi. Ar visiem plusiem un mīnusiem. Neieslogo savu otro daļu kā to daru es, lai citiem būtu labāk. Neviens nav prefekts un nekad tāds nebūs!
Jo pasaulē nekad tāda perfektuma nav bijis un nebūs!
YOU ARE READING
Dzīves Mazās Mācības
Short StoryŠeit es apkopoju savas dzīves mācības, kuras esmu dabūjusi līdz šim, tās ir visādas gan labas, gan sliktas...,bet dzīve turpinās!