bu sehre ilk defa geliyodum ve liseye burda baslayacaktim yeni ortam yeni arkadaslar yeni yollar ve yeni mekanlar cok heycanliydim.arkadaslarimi cok ozlemistim.ama burayada alismak zorundaydim.cunku annen artik burada yasayacagimizi beynimin icine yerlestirmeye calisiyordu.annemle babam ayrilmislardi.her neyse okulun ilk gunu heycanli oldugum kadar stresliydimde.kendime arkadas edinmeye karar verdim ve bi kizin yanina gittim.adi elif ti.tanistik kaynasmaya basladik.sonra siniflarimiza dagildik elifle ayni sinifta degildik.bu beni uzmustu cunku onunla kafamiz uyusur diye dusunuyordum.
sinifta yeni arkadaslar buldum.ama aklim elifteydi.ogretmenlerle arkadaslarla kaynastik gun boyu ama hic biri hosuma gitmemisti ben daha ilk gunden nasil bitecek bu okul diye dusunmeye baslamistim.
okulun dagilma saati gelmisti ve disariya cikmistim.
arkamdan bir ses: ercillll
arkami dondum elif bana bagiriyordu gulumsedim ve onu beklemeye devam ettm.
yanima geldi beraber yurumeye basladik.onunla ayni yerde oturuyoduk ve ben buna cok sevinmistim.
eve geldim annem calistigi icin evde yemek yoktu karnimda cok ac degildi zaten.
elifle sozlesmistik o bana bulundugumuz semti gezdirip tanitacakti.uzerimi degistirip asagi indim elif yanima geldi.
susup onu dinlemeye basladim oda bana hem semti tanitiyordu hemde herkese selam veriyordu.o burada cok eskiden beri yasadigi icin herkes onu taniyordu.zaten yasadigimiz yer kucuk bi yerdi.
cok yorulmustum sonunda eve geldim ama annem hala gelmemisti telefonuma baktim aramamisti bile.
odama gidip geceliklerimi giyip bilgisayarin basina oturdum.biraz oyadiktan sonra kapi acildi annem geldi dusuncesiyle odadan ciktimm.
annem bana gulumseyip ilk gunun nasildi dedi.
cok sıkıcı oldugu soyeleyip odama geri girdim ve yattim.
bu sehirdr yasamak istemiyordum beni iten hep birseyler vardi.korkuyordum ilk defa bu kadar korkuyordum.