hersey güzelken biranda....

288 4 1
                                    

ertesi gun oldu.okula gittim elife olanlari anlatiyordum agzi acik beni dinliyordu.ama ceylanin mehmet olmayacagina oda ihtimal vermedi.gene yagmurlu birgundu ve biz mehmetle sevgili olmaya baslamistik.mehmet beni cok mutlu ediyordu.beni hic yanliz birakmiyordu.babamdan goremedigim ilgiyi sevgiyi mehmetten goruyordum ve bu benim cok hosuma gidiyordu.ama ben mehmete baglanmaktan cok korkuyordum.ama herseyi akisina biraktim.cunku ben artik mehmeti sevdigimi dusunuyordum.onunla cok zaman gecirmistik.cogu zaman onu dusunmekten kendimi derslerime veremiyordum.mehmet yagmuru hic sevmiyordu.bense bayiliyordm.bir gun gezmeye gittik gene.arabayi park ettik.yurumeye karar verdik.hava bozuktu ben yagmur yagmasi icin icimden dua ediyordum.ve mehmet soylendi ins yagmur yagmaz ercil yoksa cok bozusuruz dedi.cunku yurumeyi ben istemistim.sadece gulumsedim. o arada yagmur tiselemeye baslamisti mehmet bana bakti bende basimi masumca yana egip gulumsedim.ben yagmuru sevmiyorum hizli yuru bi yere girip yagmurun dinmesini bekleyelm dedi.arabadan baya uzaklasmistik cunku.bense inat ettim ben gelmiyorum sen git dedim.biz bagrismaya basladik.disarda hic kimse yoktu.sadece o ve ben.ve yagmur cok guzel yagiyordu.elimden tuttu beni cekistirmeye basladi.bense hala inat ediyordum.ben gidiyorum geliyo musun dedi hayir dedim.

beni birakip gitti cok kotu olmustum.yanima geldi hadi melegim hasta olcaksin lutfen yuru bak yagmur hizlandi dedi.tamam dedim.biz sirilsklam olmustuk.ve bi cafeye gectik.o ara yagmur dindi.ve gunes acti.ben mehmetle hala konusmuyordum.cafeden ciktik arabaya dogru yuruyorduk elimden tutmaya calisiyordu bense hic orali olmadim ellerimi cebime koyup yurumeye basladim.biz arabaya gidene kadar kurumustuk tabi gunes oldugu icin.ve bana bakip hadi artik guzelim suratini asma su gun kotu bitmesin dedi.bende bana o kadar bagirdigina degdimi bak kuruduk iste dedim.ben yagmuru sevmiyorum sende beni anla lutfen dedi.neden boylesin anlamiyorum dedim.tamam uzatmayalm dedi.beni eve birakti.eve geldim arkamdan cemile geldi.sen naptigini saniyorsun dedi.o an anladim kalbim skisti cok kotu oldum sadece bakakaldim.ve gozumden bir damla yas yere dustu.

ask sana benzerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin