Prolog

135 10 3
                                    

-Emm, trezește-te! tipa mama la mine.

-Cum?? Cat este ceasul? spun eu îngrijorată .

-7:30, Emma, ce tot ai facut de nu te-ai trezit? O sa întârzii la scoala.

-Of mamă, cred ca am uitat sa pun ceasul sa sune, probabil am uitat din cauză ca am stat cu Erica pana tarziu la telefon, spun eu amuzata.

- Sper sa nu se mai întâmple, am lucruri importante de facut, plus ca trebuie sa fac niste anunțuri pentru școala.

M-am ridicat din pat somnoroasa, îndreptându-ma spre baia mea , urmând sa ma spăl pe fața, sa ma spăl pe dinți si ce mai aveam eu nevoie.

M-am întors in camera luând telefonul meu,un iPhone negru care nu il lăsam din mana vreodata, uitandu-ma la ceas. Era sa trag o înjurătură abia acum realizând ce tarziu este.

M-am dus repede spre dulap, căutând cu ce sa ma imbrac in ziua aceasta.
Mi-am ales repejor o bluza neagră larga si niste blugi albaștrii stramti. Mi-am luat o geanta neagră si in picioare niste tenesi.

Mi-am luat telefonul trimițându-i un mesaj Ericăi precum vin spre ea.

Mi-am băgat telefonul in buzunarul din spate al blugilor si am coborât scările , spre sufragerie, dar nu inainte sa o sarut pe frunte pe cea mai specială mamă din lume. Da, mama mea este cea mai scumpă, deoarece a avut grija de mine de cand m-am născut, si nu doar atat, de cand s-a despărțit de tatăl meu, care acum este cu o alta femeie si din câte am inteles eu , o iubeste foarte mult.
Mama este profesoara de teatru la liceul nostru.

Am iesit pe ușa indreptandu-ma spre casa Ericăi , aflându-se numai la 20 de metrii de casa mea.
Am continuat sa merg, cand , am ajuns in fața casei Ericăi . Am vazut-o cum iese din casa sa, urmând sa o salut.

-Heii! Ce faci? spun spre Erica .

-Hei, bine, ai auzit ce se va intampla la scoala?!

-Ce??intreb eu.

- Cum sa nu stii ce este mai important la școala? Plus ca mama ta a avut ideea.

- Ok , acum imi poti spune despre ce e vorba?intreb curioasa.

- La școala se va da o petrecere si vor fii invitați cei din liceu, si cei din afara liceului, adica de la alte licee .spune ea iar eu ramân uimita.

- Cum?! Tu vorbesti serios?? Nu pot sa cred! Mama mea a facut asta?

-Da, mama ta, si este foarte tare.

Am zâmbit fericite si am pornit spre scoala amândouă. Ne-am urcat in mașina Ericăi si am plecat.
***

Am ajuns la scoala si am coborât din mașina Ericăi. Deși era luni, pentru mine nu era o zi asa de îngrozitoare pentru ca am aflat vesteade la Erica precum mama mea pregătește o petrecere in scoala.

Am vrut sa fac un pas dar mi-a fost sila de privirea lui Lara Spears. Da, Lara Spears, diva școlii . O nesuferită care se completează cu prietena ei penibila Rebecca. In primul rând Lara este o imbecila care nici-o data nu m-a placut. De fiecaredata făcea sa ajung la picioarele ei si sa isi bată joc de mine. Dar nici-odata nu am băgat-o in seama. Este groaznic de fițoasa si nu se opreste sa isi bată joc de fiecare persoana si Rebecca o tot ajuta sa o faca. Plus ca mama Larăi, este directoare si crede ca poate sa faca orice vrea ea. De aia nu o băgam in seama nici-o data. Are langa ea numai persoane care sunt aproape de statutul ei. Aduce in pat orice persoana vede. Cred ca ar fi in stare sa il aducă si pe omul de servicu , numai sa si-o tragă cumva.

In fine. Nu trebuie sa imi stric ziua din cauza natângei ăsteia.

M-am uitat la ceas si am vazut ca este 8:00. Ma bucur ca am ajuns la timp. Oricum orele încep la 8:15.

"""""Hei! Deci am zis sa nu scriu foarte mult ca nu stiu sigur daca voi avea succes cu aceasta carte. Deci sa imi spuneti părerea :)"""""

Respect me, I respect you!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum