Hodím nôž a ten sa zapichne do stredu terča. Zoberiem ďalší a hodím ho rýchlym pohybom zápästia, zase sa zapichne do stredu, len kúsok od toho prvého. ,,Vidím že si sa znovu zlepšila." povedal Leonard. On je asi to najbližšie čo som mala k otcovi. Keď ma sem ako 7 ročnú priviedli, on ma vychovával a trénoval, aby sa zo mňa stalo to čo som teraz, zbraň, ktorú môžu použiť kedykoľvek a na čokoľvek, a ja nebudem môcť namietať. Každá námietka má svoj trest a tu tresty nie sú zhovievavé.
,,Volajú ťa do Veľkej Siene. Má prísť princezná Hannele." iba prikývnem a poberiem sa do svojej izby, aby som sa obliekla do uniformy, ktorá pozostáva z čiernych kožených nohavíc, bielej košeli, ktorú mám pod čiernou koženou priliehajúcov vestou s dlhými rukávmi, čiernym dlhým plášťom a z čiernych kožených topánok. Meč mám zavesený na boku a kapucňu na hlave na znak úcty. Na krku mám zavesený náhrdelník v tvare kruhu, v ktorom sú prekrížené dva hady na tmavo-zelenom povrchu a na vrchu je vyritá mala koruna so svetlo-zeleným smaragdom.
Keď som pripravená zamierim do Veľkej Siene, ale nie hlavnými dvermi, tie sú len pre hostí. Zo zadu je cesta, ktorou sa dostanem do miestnosti bez toho, aby si ma niekto všimol a postavým sa do tieňa. Ak by niekto bol taký hlúpy a zaútočil na kráľovskú rodinu ja ich ochránim. Nemám na výber, len plním rozkazy. Po chvíli sa dvere otvoria a do miestnosti vkročí nádherné dievča nie staršie ako 20 rokov. Má svetlé vlasy zapletené do zložitého účesu a výrazné modré oči. Na sebe má určite drahé, hodvábne modro-zlaté šaty a na hlave sa jej leskne diamantová koruna. Vedľa nej kráča snehobiela mačka s rovnakou farbou očí ako má ona. Pravdepodobne Aquaistka.
Mierne sa uklonila a nasadila svoj najkrajší úsmev, aby všetkých očarila.
,,Princezná Hannele. Srdečne vás vítame v našom zámku. Prosím cíťte sa tu ako doma."
povedal kráľ. ,,Samozrejme vaše veličenstvo." Chcela som odísť, ale tesne predtým ako som otvorila dvere, kráľ zavolal moje meno. ,,Arryn!" otočila som sa s vyšla z tieňa do svetla. ,, Budeš osobná stráž princeznej Hannele. Neopustíš ju ani na krok a keď bude treba položíš za ňu život." prikývla som. Keď som sa na ňu pozrela vyzerala prekvapene. Asi nečakala, že som tam celý ten čas stála. Ale rýchlo sa spamätala a nahodila úškľabok. Normálny človek by sa zľakol, ale strach je jedna z veľa vecí, ktoré už necítim vďaka týmto ľuďom.
YOU ARE READING
A Warrior Girl
FantasyArryn Sílas Tirel je dievča, ktoré ako mladé zajala kráľovská rodina a spravila z nej doslova stroj na zabíjanie za pár rokov. Nesťažuje sa, no trápi ju že ľudia z nižšej vrstvy nemajú dostatok peňazí na zohnanie si jedla nie to platenie daní kráľov...