Ah güzel noel sonunda geldi. Noel günlerini seviyorum. Ağaçlar, bereler, hediyeler ve arkadaşlar. Gerçekten huzur verici. Tabii Sophia Mikaelson olarak noel'e yine sorunsuz giremiyorum. Her ne kadar noel gelmiş olsa da Kol'un ölümü içimi karartıyor. Bu arada tabii ki Elena taktiğini uygulamadım, sadece Enzo ve Damon'ı geçiştirmek içindi o.
MUTLU bir şekilde kahvemi yudumlarken ve camdan yağan karı izlerken telefonum çaldı. Damon arıyordu.
Sophia: İki saniye huzurluydum tabii Damon bozmak zorunda.
Telefonu açtım.
Sophia: Ne var Damon.
Damon: Sana da mutlu noeller Sophia.
Sophia: Evet sen aramadan önce gayet mutluydum.
Damon: Bir problemimiz var.
Sophia: Şaşırmadım.
Damon: Birisi Enzo'yu öldürmeye çalışıyor tahmin et kim?
Sophia: Hmm, mavi gözlü, vampirlerden nefret eden ama arkadaşları vampir olan, sarı bir fare mi?
Damon: Evet doğru tahmin.
Sophia: Yer belirleme büyüsü yapıp seni ararım.
Damon: Tamamdır güzellik.
Tamam şu an karnımda kelebekler uçuşuyor olabilir ama bunu ona belli edemezdim. Sırtmama engel olmaya çalışarak:
Sophia: Bana güzellik deme.
Dedim ve telefonu kapattım. Yer belirleme büyüsü yaptım. Matt Enzo'yu Mystic Falls'a götürüyordu. Hemen telefonumu çıkarım Damon'ı aradım bir yandan da evden hemen çıkmak için hazırlanmaya başladım.
Sophia: Damon sana bir iyi bir de kötü haberim var.
Damon: Önce kötü haberi alayım.
Sophia: Yer belirleme büyüsüne göre Enzo'nun Mystic Falls'a girmesine *biraz bekledim ve yer belirleme büyüsüne göre hesap yaptım* tam olarak 53 saniye kaldı.
Damon: Hemen kurtar onu. Peki iyi haber ne?
Sophia: Eğer Enzo ölüp öteki tarafa giderse ona hediye olarak çirkin bir sarı fare yollayacağım.
Damon: Bunu ne kadar ben de istesem de Matt ölürse Elena yıkılır bu yüzden bunu yapma.
Sophia: Sence Elena umrumda mı? Ayrıca bir şey soracağım ben senin ayakçın mıyım neden Enzo'yu ben kurtarıyorum?
Damon: Çünkü benim ilgilenmem gereken bir piskopat ve büyü emen bir cadı var.
Sophia: O kim? Her neyse ben evden çıkıyorum sonra onun kim olduğunu bana anlatırsın.
Evden hemen çıktım ve saate baktım. Sikiyim Enzo'nun Mystic Falls'a girmesine 5 saniye kalmıştı. Vampir hızında giderek sınıra geldim.
Matt ve Enzo'nun arabası Mystic Falls'a girmişti. Bir karar vermem gerekiyordu, Enzo'yu kurtarmak için sınırı geçip Enzo'yu %50 ihtimalle kurtarmak ya da ikimizin de ölmesi veya sınırı geçmeyip Enzo'nun ölmesi. Enzo'yu bırakmam.
Gözümü kapatıp sınıra doğru yavaşça bir adım attım. Sanırım doğa noel hediyesi olarak bize bir sürpriz yaptı çünkü sınırı geçmeme rağmen ne ağzımdan sular fışkırıyordu (suda boğularak ölmüştüm) ne de tenim güneşten dolayı yanıyordu.
Kararlı bir şekilde ikinci adımımı da attım ama hâlâ ne yanıyordum ne de ağzımdan sular fışkırıyordu. Ölmediğimi görünce koşarak arabanın arkasına saklandım, Enzo ve Matt konuşuyorlardı.
Enzo: Haklıydın, Stefan'ı kıskanıyorum. İstediği her şeye sahip, saygı, aile, hak etmediği kadınlar. Hepsini kenara atıyor. Neden bilmem yine de sonunda kazançlı çıkıyor.
Arabanın arkasından çıkıp Enzo'nun karşısına geçtim ve yerden kalkabilmesi için elimi uzattım.
Sophia: Sen bana sahipsin, nankör olma.
Hafif gülümseyerek Enzo'ya baktım. O da elime sonra yüzüme bakarak gülümsedi ve elimi tutup yerden kalktı.
Enzo: *bana bakarak* Noel'in güzel bir sürprizi daha.
Sanki bugün herkes karnımda kelebekler uçuşturmak için anlaşmış gibi.
Sophia: *Matt'e bakarak konuştum* şanslısın sarı fare, Enzo ölmediği için sen de öteki tarafa gitmiyorsun. A bu arada tekrardan bir arkadaşımı öldürmeye çalışırsan seni vampir yapıp suda defalarca boğar sonra kalbini sökerek seni öldürürüm.
Enzo: Wow tamam sakin ol Sophia. Bu güzel noel gününü birisini öldürmeye çalışarak geçirmek istemezsin umarım.
Sophia: Evet istemem bu yüzden gidelim.
Enzo'yla Mystic Falls'a girdik...
Bölüm sonuğğğ. Şimdi sadece öylesine ve mutlu olmak için soruyorum idkgksgkekgkdk sizce;
Damon ve Sophia mı?
Yoksa Enzo ve Sophia mı?