Uyandığımda başımda fena bir ağrı vardı. Başımı tutarak bağırdım. Dün çok güç kullandığım için bayılmış olmalıydım ama bu sorun değildi. Elena'nın acı içinde kıvranmasını görmek benim acımı dindirmeyecekti ama sonuçta intikam aldım. Yani intikam sayılırsa. Etrafıma biraz bakındım ve kendi evimin salonundaydım.
Salonda uzanırken ve feci şekilde ağrıyan başımı tutarken içeri Elijah girdi.
Elijah: O kadar çok baygın kaldın ki öldüğünü sanmıştım.
Sophia: O kaltak öldü mü?
Elijah: Sophia, fazla kin dolusun.
Sophia: FAZLA MI KİN DOLUYUM? KARDEŞİMİ ÖLDÜRDÜ BE!
Elijah: Kol ilk olarak Jeremy'i öldürmeye çalıştı Sophia. Elena Kol'u öldürmeseydi kendi kardeşi ölecekti.
Sophia: Bana onu savunduğuna inanamıyorum Elijah.
Elijah'ın söyledikleri beni çok sinirlendirmişti bu yüzden ayağa kalkıp kapıya yöneldim.
Elijah: Sana onu savunmuyorum. Nereye gidiyorsun Sophia?
Sophia: İzin verirsen acımı yaşmaya gidiyorum.
Kapıyı biraz sert çekip dışarı çıktım. Bu durumu kabullenmek çok uzun sürecekti sanırım...
Kendimi ilk bulduğum içki içebileceğim mekana attım. Sarhoş olmak belki acı hissetmeme engel olur diye düşünüyordum.
Damon'ın bana seslenmesiyle uyandım.
Damon: Uyan uykucu, halletmemiz gereken bir sarhoş var.
Gözümü zar zor ara aralayarak bana bakan Enzo ve Damon'a baktım.
Sophia: Damon gidip Elena ile ilgilen ve beni burda yanlız bırakın. Ayrıca rahat rahat acımı yaşamak istiyorum başka bir sarhoşla uğraşamam. Damon göz devirdi ve Enzo aşık olduğum aksanıyla konuştu.
Enzo: Sarhoş derken senden bahsediyoruz.
Sophia: ben mi? Benimle ne işiniz var söyledim ya rahat rahat acı yaşamak istiyorum diye.
Enzo: Senin üzerinde Damon taktiğini deneyeceğiz.
Sophia: Damon taktiği?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sophia: Damon sadece soruyorum, sence yolun ortasında uzanıp arabaların gelmesini beklemek benim moralimi düzeltecek mi?
Damon: Aslında amacın sadece avlanmak.
Evet Damon ve Enzo benim üzerimde tipik Damon taktiğini deniyorlardı. Hayatımda gördüğüm en kötü taktik ve Damon'ın durumuna bakılırsa pek işe yaradığı söylenemez.
Damon: Ayrıca sarhoş olmaktan başka fikrin var mıydı ki benim taktiğimi beğenmiyorsun?
Sophia: Pekii.
Uzun süre bekledikten sonra sonunda bir araba geldi, beni görüp durdu ve Damon'ın taktiğini uyguladım.
Sophia: Damon, tanrım sana neden uydum ki hiçbir işe yaramadı sadece masum bir insanı öldürmüş oldum ve moralim gram düzelmedi aksine daha kötü oldu.
Bu iki gerizekalı ne zaman bir şeyi başarabildi ki zaten? Damon ve Enzo ile çok uzun zaman süren arkadaşlığım vardı. Bu yüzden onlar beni düzeltmek için uğraşıyorlardı.
Sophia: Tamam tamam tamam. Lanet Elena taktiği uygulayacağım tamam mı lütfen beni bırakın. Sanki yeni bir hayata başlıyormuş gibi deneyeceğim. Yeter ki salın beni.
Enzo: İşte benim Sophia'm.
Enzo'ya gülümsedim ve evime doğru gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimdeki Vampir ~sophia mikaelson
Hayran KurguHayalimdeki vampir Sophia Mikaelson