ateşkes

605 33 21
                                    

Dünü unutmaya çalışıyordum. Herkesin unutma yöntemi farklıdır. Benimki de müzik dinlemek.

Evde son ses müzik dinleyerek temizlik yapıyordum. Tabii temizlikten çok dans ediyordum orası ayrı. Müzik son ses olduğu için eve Kol'un geldiğini görmemiştim. Kol müziğin sesini kısınca onu fark ettim.

Sophia: eğlence bozucu da geldi.

Kol: ben mi eğlence bozucuyum? Sen buna eğlenmek mi diyordun cidden?

Sophia: benim için eğlenceli. Senin eğlence anlayışını çok merak ediyorum benimkinden kötü olduğuna eminim.

Kol müziğin sesini tekrardan açtı.

Kol: göstermemi ister misin?

Kol bir elini belime bir elini benim elime koydu. Ben de bir elimi omzuna bir elimi de onun eline koydum. Beraber dans etmeye başladık...

Kol: kabul et seninkinde eğlenceliydi.

Sophia: tek yaptığımız beraber dans etmek sanki benim eğlence anlayışımdan farklı değil gibi.

Kol: ah hadi ama.

Sophia: tamam kabul daha eğlenceliydi.

Kol: neyse benim gitmem gerek. Çok sevdiğin Elena beni evine davet etti.

Sophia: saçmalama Kol oraya gidemezsin seni öldürürler.

Kol: Sophia birilerini korumaya çalışmayı bırakmalısın herkes kendi başının çağresine bakabilir.

Sophia: KOL BİRİLERİ DEDİĞİN KİŞİLER KARDEŞLERİM ONLARI TABİİ Kİ KORUYACAĞIM.

Kol: üzgünüm Sophia işime karışmaman gerek.

Sophia: neden bah-

Uyandım.

Sophia: ah boynum! Alçak herif boynumu kırmış.

Kol boynumu kırıp gitmişti. Telefonumu çıkarıp Kol'u aradım.

Sophia: BOYNUMU MU KIRDIN SEN?

Kol: evet ve sürprizimi beğendin mi?

Sophia: ne sürprizi?

Tam o sırada kapı çaldı.

Sophia: bu kapıdaki kişiyi sen mi davet ettin? Kol seni elime geçirdiğim an geberteceğim.

Kol: ben de seni çok seviyorum.

Kol yüzüme kapattı. YÜZÜME.

Gidip kapıyı açtım ve bir kez daha Kol'u öldürme fikri aklıma geldi.

Sophia: Damon?

Damon: "hello little witch"

Sophia: senden kaç yaş büyük olduğumu biliyor musun Damon? Ve burda ne işin var?

Damon: beni içeri davet et de anlatayım.

Sophia: peki, içeri girebilirsin.

Damon içeri girdi ve bir koltuğa oturdu.

Sophia: anlat hadi.

Damon: Kol denen gerizekalı kardeşin beni tehdit etti. Elen-

Sophia: ONUNLA DÜZGÜN KONUŞ!

Damon: peki peki amacım gerginlik yaratmak değil sana bakıcılık yapmak.

Sophia: bir bakıcıya ihtiyacım yok.

Damon: izin ver de devamını anlatayım. Elena onu ateşkes ilan etmek için evine davet etti sen de kardeşinin işine engel olmaya çalıştığın için beni Elena'yı öldürmekle tehdit edip sana bakmamı istedi.

Sophia: piç herif! Onu elime geçirdiğim an öldüreceğim.

Damon: şşş çok ayıp little witch...

Damon ayağa kalktı ve bana yaklaştı. Aramızda en fazla 5 cm boşluk vardı. Kalp atışlarım ve nefes alıp verişim hızlanmıştı. Bunu fark etmesinden korkuyordum. Dudaklarıma baktığını fark ettim. Dudaklarıma bakarak konuştu.

Damon: böyle sözler sana yakışmıyor.

Demesiyle birlikte beni öpmeye başladı. İlk 2 saniye şaskınlığımdan karşılık vermedim. Karşılık vermeye başladım. Beni duvara itti. Tam o sırada telefonum çaldı.

Sophia: ah Klaus arıyor tam sırasıydı.

Damon: hadi ama açmayacaksın değil mi?

Sophia: hayır açacağım Damon gidip Elena'yı öpmeye devam edebilirsin.

Damon: of Sophia!

Damon dan 3 adım uzaklaştıktan sonra telefonu açtım.

Sophia: efendim Klaus? Bu güzel anımı neden böldün?

Klaus: Sophia hemen buraya gelmen gerek.

Sophia: neden?

Klaus: çünkü...

BÖLÜM SONUĞĞ. Bir sonraki bölümü yazıp hemen atmayı planlıyorum ama 1-2 gün sonra da atabilirim. Oylarsanız çok sevinirim💕

Hayalimdeki Vampir ~sophia mikaelsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin