Saat gece 3.00'idi ve göz yaşlarım durmaksızın akıyordu. Alex üst üste mesajlar atıyordu ve cevap vermek istemiyordum, sadece okuyordum ve görüldü atmam Alex'i sinirlendiriyordu.
Sarhoş olduğu belliydi aslında ama hiç onun şarkı sözünü yazacak halim yoktu, mesajlara tekrar göz gezdirip telefonu yatağın üzerine bıraktım. İçkimi yudumlarken Alex'le beraber çekildiğimiz fotoğraflara göz gezdiriyordum, bir zamanlar ne kadar mutluyduk. Şimdi ise mutsuzluktan geberiyorduk, en azından ben geberiyordum.
Fotoğrafları yakıp yırtmak istiyordum ama beceremiyordum çünkü onu hala seviyordum. Sonunda kendime onu sevdiğimi itiraf etmiştim ama güvenmiyordum yani güvenemiyordum. Göz yaşlarımı hızlıca silip yatağın içine girdim zar zor gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım ama pek başarılı olamıyordum.
Ne ara bu duruma düşmüştüm? Ne ara bu kadar aşık olmuştum? Tekrar gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım ama olmuyordu düşüncelerimle boğuşup duruyordum. Sanki kafamın içinde iki kişi birbiriyle kavga ediyordu. Yatakta oturur pozisyona gelip saçlarımı karıştırdım telefonumu elime aldım ve mesajlar kısmına girdim Alex çevrim içiydi hemen mesajlar kısmından çıkıp telefonumu sessize aldım ve tekrar kafamı yastığa koydup gözlerimi sıkıca kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘞𝘩𝘺'𝘥 𝘠𝘰𝘶 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘊𝘢𝘭𝘭 𝘔𝘦 𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘏𝘪𝘨𝘩
Short Story"Why'd You Only Call Me When You're High?" Başlama~15.01.2021 Bitirme~02.02.2021