03.00|FİNAL

644 43 48
                                    

Bugün Alex'in konseri vardı, aynı zamanda da bugün şehri de terk ediyorum. Bavulum hazırdı ve kapının yanında duruyordu. Ben ise kanepenin üzerinde oturmuş uçak biletime bakıyordum, bir yandan da Alex'in gönderdiği biletlere. Oflayarak yerimden kalkıp dışarıya baktım. Sabah olmasına rağmen bulutlar güneşi kapatıyordu ve hava karanlık gözüküyordu.

Duşa girmem gerekiyordu. Odama gidip giyeceğim kıyafetleri hazırlayıp yatağın üzerine bıraktım. Banyo'ya gidip sıcak suyu açtım ısınmasını beklerken üstümü çıkartıp suyun altına girdim. Sıcak su beni birazda olsa rahatlatmıştı.

Duşumu aldıktan sonra bornozu bedenime sardım, saçlarımıda havluyla sardıktan sonra banyodan çkıp mutfağa girdim. Kendime sert bir kahve yapıp salona geçtim kitaplığımdan bir kitap alıp okumaya başladım, eğer kitaba kendimi verirsem düşüncelerimden kurtulabilirdim.

Kahvemin son yudumunu da içerken diğer sayfaya geçtim, sürükleyici bir konusu vardı ve bu merak uyandırıcıydı. Çalan telefonumla beraber kitabı elime alıp komodinin üzerindeki telefonuma baktım. Annem arıyordu, meşgule alıp telefonumı geri komodinin üzerine koydum. Elimdeki kitabı bavulumun yanında duran sırt çantamın içine bırakıp odama gittim.

Yatağımın üzerinde duran kıyafetlerimi üstüme geçirip, saçımı taradım kurutma makinesiyle hızlıca kurutup şekil verdim. Spor ayakkabılarımı giyip sırt çantamı omzuma taktım, masanın üzerinde duran hem uçak biletimi hem de konser biletini alıp çantana koydum. Bavulumu da alıp evden çıktığımda, telefonumla hızlıca bir taksi çağırdım. Taksi geldiğinde bavulumu bagaja koydum ve taksiye bindim.

Boğazımı temizleyip,"Şey, ıhh...hava" diyip duraksadım daha sonra fikrimi değiştirip konser alanının adresini söyledim. 1 saat sonra konser alanına gelmiştim ve çoktan başlamıştı. Taksiciye,"Siz burada bekleyin ben hemen gelirim." dedim. Taksiden indiğimde biletimi gösterip içeri girdim. Herkesi ittirerek birazdaha yaklaştım ve oradaydı. -Do I Wanna Know- şarkısını söylüyordu.

Bittiğin de büyük bir alkış patlaması yaşandı, ben ise beni ne zaman fark edecek diye bekliyordum. Bir yanım buradan, defolup gitsene dese de diğer yanımı dinleyip kalıyordum.

~

-Do I Wanna Know- şarkısını söyleyip bitirdiğim de büyük bir alkış patlaması yaşandı. Diğer şarkıya geçmek için hazırlanırken gözlerimi kalabalığa gezdiriyordum ama gelmemişti. -I Wanna Be Yours- şarkısını söylemeye başladım.

I wanna be your vacuum cleaner
•Senin elektrikli süpürgen olmak istiyorum

Breathing in your dust
Tozunu soluyorsun

I wanna be your Ford Cortina
Senin Ford Cortina'n olmak istiyorum

I will never rust
Asla paslanmayacağım

If you like your coffee hot
Eğer kahveni sıcak seversen

Let me be your coffee pot
•Senin cezven olmama izin ver

You call the shots, babe
•Çekimleri sen belirle bebeğim

I just wanna be yours
•Sadece senin olmak istiyorum

Secrets I have held in my heart
•Kalbimde tuttuğum sırlar

Are harder to hide than I thought
•Saklamak sandığımdan daha zor

Maybe I just wanna be yours
•Belki ben sadece senin olmak istiyorum

Oradaydı...gelmişti.

🎉 𝘞𝘩𝘺'𝘥 𝘠𝘰𝘶 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘊𝘢𝘭𝘭 𝘔𝘦 𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘏𝘪𝘨𝘩 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝘞𝘩𝘺'𝘥 𝘠𝘰𝘶 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘊𝘢𝘭𝘭 𝘔𝘦 𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘏𝘪𝘨𝘩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin