4"Zehir"

1K 76 7
                                    

" Bu küçük cadı yalan söylüyor. Aoura hamile değildi." Diyerek sayıklamaya başlayan Klaus yıllardır içimde biriken öfkeden beni kurtarıyordu. Ama hala öfkem bir şehri yakıp yıkacak kadar güçlüydü.

Acı ve sinirle konuşmaya devam ettim. "New Orleans'ta ölen doğa üstüler için tutulan bir arşiv var. Onu bulursan belki bana inanırsın. Ölüm günü ve neden öldüğü yazar bir Mikaelson arama bir Martel ara çünkü soyadınız bir lanet."

Elijah ve Klaus'un boynunu kırıp ayağa kalktım. İyileşmem çok yavaştı uzun zamandır beslenmemiştim. Avlanmaya çıkmam lazımdı.

Ondan önce Hayley ile bir bebek doktoruna gitmeliydik. Bebek ne durumda bilmiyorduk.

"Hayley bebek için doktora gitmek ister misin?

***
Basit testlerden geçip sonuçları beklerken ultrasona geçmiştik.
Hayley biraz belli olan karnını açtığında ben her ne kadar doğaüstü duyma yeteneğim ile kalp atışlarını duysam da ultrason ekranından onun küçük vücudunu görmek bana huzur vermişti. Masum bir bebekti ama babası Klaus Mikaelson'dı.

Hayley'nin kalp atışları hızlanmıştı. Anne olacaktı mutlu olmalıydı,tek gecelik bir ilişkiden çocuğunun olması onu mutlu ediyor muydu bilmiyordum.

Hastahaneden çıktığımızda Hayley sonunda kararını vermişti. Bu çocuğu istiyordu, babasının kim olduğunu umursamıyordu bile.

"Alışveriş yapmak ister misin? Hem bebek hemde benim taşınacağım ev için."

"Laura bana karşı gayet cömert davranıyorsun ama beni koz olarak kullanacağını biliyorum. O yüzden bana bu kadar iyi davranmana gerek yok"

Amacım biraz onu koz olarak kullanmaktı ama arkadaş olabiliriz diye düşünmüştüm.

"Hayley, böyle düşünmen yaşadığın şeyler yüzünden normal ama karnındaki bebek benim için çok önemli aynı şekilde sende benim için bir koz değil bir arkadaşsın."

Cevap vermesine izin vermeden elimi beline koyup onu yönlendirdim. Fazla lüks ve zengin işi olan bir mobilya mağazasına girdiğimizde beraber eşya seçtik. Eşyaların ödemesini yaparken mağaza bir anda boşalmaya başladı. Birşeyler döndüğünü fark ettiğimde hemen Hayley için bir koruma büyüsü yaptım. Işıklarda kapandığında Hayley'e seslendim. " Benden uzaklaşma."

Bir anda heryer cadı olunca kurt gözlerimi çıkardım. Etraf karanlıktı ama dışarıdan ışık geliyordu. Ne yapmak için geldiklerini bilmiyordum.

"Neden geldiniz!?" Bu kadar cadı ile baş etmek beni fazlasıyla zorlardı. Daha az olsalar iyi olabilirdi. Nereden baksan 15 cadı vardı.

"Atalar amacının iyi olmadığını söylediler Laura. Aynı zamanda soyunun kimlere dayandığını biliyorum ama merak etme sadece ben biliyorum. Sonuçta buraya gelme amacın ailen değil mi?"

Sırrımı biliyordu anlaşılan küçük bir toplu katliam olacaktı.

" Bunu siz istediniz."

Kurt formuna girip hepsini parçalamam uzun sürmemişti. İnsan formuna döndüğümde etrafa yayılan kan sadistçe gülümseme neden olmuştu. Gelen cadıların parçaları mağazaya yayılmıştı. Bende çıplak bir şekilde sanat eserime bakıyordum. Hayley ise sesini çıkaramıyordu.

"Hayley üzerime birşeyler bulmalıyım. Bana bir mağazaya girip kıyafet alabilir misin?"

Hayley içindeki uzun transparan şeyi çıkarıp bana verdi üzerine kalan askılı body ile koşarak bana kıyafet almaya gitti. Elime verdiği şeyi üzerime geçirmiştim ama birşey sakladığı söylenemezdi.

LAURA MİKAELSONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin