נ.מ סוּג׳ין:
היום אני ונמרוד הולכים לפגוש את יהלום ואת המשפחה שלו, גם נואר ואלון מגיעים מהבסיס.
אני חושב שיהלום מתחיל להירפא מהטראומה שלו שנגרמה במבצע שקרה לפני חצי שנה, למרות שזה היה הכי קשה לו כי הוא היה מאוהב בעוז.
בכל מקרה, סגרתי את הסטודיו מוקדם יותר מהרגיל כדי שאני ונמרוד נוכל להתרגן וגם אולי למצוא משהו שנוכל להביא להם מתנה קטנה לכבוד האירוח שלהם.
אחרי שסגרתי את הסטודיו, נסעתי למשרד שבוא נמרוד עובד כדי לאסוף אותו כדי שנוכל להתרגן, לפני שנצטרך להגיע ליהלום.
נמרוד קם מהכיסא שלו והלך אלי, "היי בייבי" אמרתי לו.
"שלום חתיך" החזיר לי נמרוד, "מה אתה חושב שכדאי להביא להורים של יהלום במתנה?"
חשבתי מה באמת כדי להביא להוריו של יהלום, ואז עניתי "מה עם תמונה שלי, שלך, של עוז, של יהלום ושל נתנאל?, וגם תמונה של חמישתינו עם האחות המאומצת של עוז, אנג'ל, שהיה להם זיכרונות של כולנו" ונמרוד ענה "רעיון נהדר בוא נתחיל ליישם אותו".
ובזמן שאנחנו הולכים ומתחילים ליישם את הרעיון של המתנה להורים של יהלום, אני תוהה מה שלומו, איך הוא מרגיש, ואיך ההורים של עוז מרגישים עכשיו, כזה עוד מעט שנה לפטירתו, וגם יום ההולדת של נתנאל, שככל הנראה לא נחגוג, המשכתי לתהות וחשבתי על אנג'ל שראתה בעוז את המושיע שלה, ואת אחיה הגדול, מה היא מרגישה עכשיו?, אני מקווה ששון ונחל חבריה הקרובים שומרים עליה, ואני מקווה שנוכל לפגוש אותם שוב בקרוב.
המשכתי לחשוב שלפתע קול הוציא אותי ממחשבותי, "בייב?" שאל נמרוד "בייב, הגענו לחנות של הפיתוח תמונות, איך אתה חושב שכדי לנו לעשות את התמונות? על בובה? על חולצה? בתוך תליונות לב? או בתור תמונות רגילות? או שני דברים ביחד גם תמונה רגילה וגם בובה אחד שרשרת או חולצה או משהו כזה?", שאל נמרוד, ואני חשבתי קצת ואז עניתי "לדעתי נעשה ארבע תמונות רגילות של חמישתינו, יחד עם עוד שלוש תמונות לעצמנו וליהלום, ושלוש שרשראות עם תמונה של חמישתינו בתוך התליון, ושרשרת אחת עם תמונה של עוז ואנג'ל, ותמונה אחת של חמישתינו איתה"
ונמרוד שאל: "למה כל כך הרבה שרשרות?" ואני עניתי "כדי שנוכל להביא אחת תמונה שלי שלך של עוז ושל נמרוד וכמובן יהלום ליהלום עצמו, ולאנג'ל שרשרת עם התמונה שהיא נמצאת בה, וגם שלנו תיהיה שרשרת כזו, בזמן שאת התמונות אנחנו נביא להורים של יהלום במתנה" ונמרוד השיב "אהההההה, רעיון יפה" ואני החזרתי לו "שמח שאתה אוהב את זה, עכשיו בו ניכנס כדי שנוכל להפסיק להכין את המתנות, וגם להתכונן לפני שאנחנו צריכים להיות אצל יהלום" אמרתי ונכנסתי לחנות ונמרוד אחרי.פרק זה מוקדש ל- Evelyn_991 שהיא אחותי הקטנה והלא ביולוגית, פרק זה הוא מתנת יום הולדת ממני
מקווה שאהבת אותו💖המשך יבוא
YOU ARE READING
Why it has to be you (b×b🏳️🌈) מוקפא לבנתיים
Romanceעוז ויהלום החברים הכי טובים, מאז שהם היו ילדים קטנים מאוד. מתי שהוא בתקופה שאפילו יהלום כבר לא זוכר, הוא התחיל לפתח רגשות לעוז, אבל החליט לשמור אותם בסוד למען המשך הקשר שלהם. כשהם הגיעו לגיל 19.5, שניהם כבר בצבא עוז בתותחנים, ויהלום בתאג"ד תותחנים (...