"Mel ? Halóó Mel " křičí na tebe někdo, zatím co ty na vaší zahradě záleváš své oblíbené tulipány
" Ahoj " zadýchaně tě pozdraví
" Ahoj Jeffe, co tu děláš ? "
" No uviděl jsem tě tak jsem za tebou běžel, jelikož jsem si myslel že už jdeš pomalu dovnitř, tak abych tě zastihl "
Slyšíš jak lehce sípe a zeptáš se ho
" Si v pořádku ? "
" Jo, jo nedělej si starosti, a jak se vlastně máš ? "
No vzhledem k tomu že mám necelý rok života před sebou tak co bys řekl ? Ale víš že mu tohle říct nemůžeš.
" Ale jo celkem fajn "
Zase se tak divně zatváří jako když jsi mu tehdy řekla že už do školy nechodíš.
" Mel, měla by jsi chvíli čas ? Na něco bych se tě chtěl zeptat "
Zarazíš se a přemýšlíš co chce s tebou asi řešit.
" Jo, dobře tak počkej chvíli tu, můžeme se projít, vezmu s sebou Lily "
" Kdo je Lily ? "
" Moje milovaná border kolie , má už krásných 10 let "
" Ahá, dobře počkám tu na vás"
Po chvíli co jsi se jen lehce převlékla a vzala Lily na vodítko, už kráčíte všichni tři pomalu ulicí a slunce pomalu zapadá.
" Už začínají být dny kratší a bývá už celkem zima " řekne Jeff
" To máš pravdu " povzdechneš si
" Nemáš ráda zimu ? "
" Né že bych ji zrovna neměla ráda ale prostě vždy je mi přes zimu strašná zima, ikdyž jsem třeba doma u krbu " zachichotáš se
" Máš moc hezký smích " podívá se na tebe a hezky se s těmito slovy na tebe usměje
Cože ? Co to řekl ? O bože hlavně to né..
" Dík "
" Hele podívej Mel, už předtím jsem si na tobě všiml nečeho co se ti asi moc nechce řešit, a i dnes máš podobnou náladu jak předtím, nechceš mi říct proč ? "
" Hele já nevím Jeffe "
" Já vím, známe se jen chvíli to je fakt, tak na to kašli " a trošku zrychlí do kroku
" Hele Jeffe, poslyš to není tím že by jsme se málo znali, ale ani moje nejlepší kamarádka o tom ještě neví "
Podívá se na tebe a ty z něj cítíš jak se strachuje, ale proč ? Proč kvůli skoro cizí holce kterou před týdnem poznal.
Zastaví se a podívá se na tebe, po chvíli mlčení řekne.
" Mel, já tě přesvědčovat nebudu, jsme sousedi, a nejsem tu proto abych vyzvídal, jen ti chci pomoct "
" Ale proč by jsi to dělal ? "
"Jsi milá dívka, a jsme sousedi a sousedi si přece mají pomáhat "
" Ano, když potřebuje někdo mouku nebo vajíčka " po chvíli trapného ticha se zasmějete
" Ale ne, teď vážně svěř se mi "
" Jeffe " povzdechneš si
" Mel, prosím " podívá se na tebe s tím jeho krásným úsměvem
Běháš po jeho očích těmi svými ze strany na stranu a usilovně přemýšlíš jestli je to dobrý nápad.
" Jeffe, mám jednu nemoc, hledáme dárce víš.. odchází mi 3 orgány a mě nezbývá moc času " uhneš očima
" Promiň tohle jsem nechtěl, je mi to moc líto "
" To nemusí, nemůžeš za to, zbývá mi necelých 11 měsíců jestli ne méně to nikdo s přesností neví"
Z ničeho nic se k tobě rozejde , ani nemáš šanci na to aby jsi uhla, a už tě drží v objetí.
" Co to děláš Jeffe ?! "
Neodpovídá
" Jeffe, pusť mě já na takové věci nejsem "
" Prosím, zůstaňme takto "
Co to má sakra znamenat, proč to dělá ?
" Proč to děláš "
" Já ani nevím, nemyslel jsem .. prostě se to stalo "
" Jeffe, děkuju ti, ale já už budu muset jít, pustíš mě prosím ? "
" Můžu ti něco říct ? "
" No, poslouchám "
" Neměla by si se vzdávat, pomůžu ti jestli chceš "
" Jak by jsi mi mohl pomoct ? "
" Já nevím, na to se příjde, pokuď tedy jdeš tak se měj hezky Mel "
" Ahoj " nechápavě se na něj díváš a nechápeš nic z toho co za posledních pár minut udělal a řekl. Poté odcházíš směrem domů.
Jednou jsem přemýšlela že bych chtěla mít nějakého milého, a pěkně vypadajícího přítele, později manžela a měli bychom aspoň jedno dítě, povzdechneš si a zakroutíš hlavou, promneš si čelo a cítíš jak tě začíná bolet hlava. Taková hloupost ! Vše se mi hroutí. Kéž bych měla aspon naději, kéž by aspoň to.
Ta představa zní nádherně, byla bych do smrti vděčná za cokoliv co by mi mohlo pomoci.
Jen myšlenka na to tě zahřeje u srdce, a vyrýsuje se ti na tváři úsměv který ti ale za pár sekund zmizí z obličeje.Jeff je moc milý, kéž bych věděla co se mu honí hlavou. Takhle jak mě on silně objal to okrem rodičů neudělal nikdo, ani moje nejlepší kamarádka.
Pohladilo mě to na duši, tu kterou mám už i tak dost zničenou. Věděl proč to dělá. A navíc hezky hřál, takové teplo jsem nikdy necítila, a ta vůně, sladká ale jemná. Mel vzpamatuj se tohle nemůžeš.. Napomene tě tvoje já.Děkuji ti Jeffe, s touto myšlenkou si jdeš pomalu lehnout do postele a Lily spolu s tebou po chvíli usne.
Děkuji za přečtení 😊
Za chyby se moc omlouvám 🙏
Anti ✌
ČTEŠ
Rok
RandomMladá dívka jménem Melanie (Mel) má velmi ojedinělou dědičnou nemoc, kterou jí diagnostikovali v 18ti letech. Lékaři jí sdělily že má před sebou poslední rok života, jelikož v jejím případě by jí museli transplantovat několik orgánů, a nemocnice kte...