Naruki:Evet çocuklar yine dersteyiz bu sefer kamera taktım odaya her şeyi çekeceğim.Siz görürsünüz.
Natsuki:{chatten}Monika bi şey yapsana manga'nın en heyecanlı yerindeydim.
Monika:{chatten}Ok hemen hacklerim.
2 dakika sonra
Monika:{yaptım}
Naruki:Sayori yine ne yapıyorsun ?
Sayori:Hocam dün bir video izledim dünya rekorları ile ilgili internet kafedeki yanımdaki kız göstermişti.Onu deniyorum.
Naruki:Rekor havuzun içindeki şişme yatağın içinde dans ederek börek açmak mı yavrum?
Sayori:Börek değil hocam lahmacun yapıyorum.
Naruki:Allahım sen bana sabır ver. Kafayı üşütmüş bu kız.
Naruki:Ee diğerleri Natsuki kameranı aç çocuğum ben orda hiç tanımadığım kişileri görmek zorunda mıyım?
Natsuki:Hocam nasıl tanımıyorsunuz onlar Osana Najimi ve Ayano aishi. Hani şu yandere similutor var ya ondan.
Naruki:Tercüme yapabilecek var mı!?
Yuri:Hocam boşverin siz onu değişik bir dil konuşuyor o.
Naruki:Hadi onu geçtim yuri senin kameranda kapalı ve üstünde bıçak resmi var.
Yuri:Evet hocam onun adı Marry benim ilk bıçağımın yengesinin eniştesinin çocuğunun kuzeni. Çok tatlı değil mi!!
Naruki:Allahım bunların hepsi kafayı üşütmüş.
Monika:Hocam günahımı almayın ben hiç bir şey yapmadım.
Naruki:Tabi tabi geçen gün de adımı Hıyar kafa koyan da benim amcamdı dimi!
Naruki:Bakın konu işlemek istiyorum 5 dakika bile kârdır.
Natsuki:Hocam onlar sıkıcı manga okumak varken ben ek fiilmiş,mastarmış sıkılırım.
Naruki:Sizin keyfinize mi kaldı büyüdüğünüzde ne olacaksınız.
Natsuki:Hocam ben manga yazıcammm!
Yuri:Ben aşçı olmak istiyorum yemek yaparken bıçaklarımı kullanacağım. Daha sonra da hepsini teker teker banyo yaptırıp yıkayacağım. Çok tatlı olacaklar.
Monika:Hocam ben piyanist olacağım.
Naruki:Sen Sayori.
Sayori:Hocam ben bilmiyorum.
Naruki:Valla ha onca sınıf arasından bu sınıf geldi ya bana ne diyim milletin çocukları tıp okuyup cerrah oluyor bunlar bırak tıpı tıpın t harfini bile okuyamaz.
Natsuki:Öyle demeyin hocam ben günde 3 seri manga bitiriyorum.
Naruki:Yavrum siz edebiyat okuyorsunuz manga edebiyat bile değil.
Natsuki:Hocam siz de mi!?
Yuri:Sana ne dedim ben gördün mü Natsuki.
Natsuki:Ughh manga edebiyat bir kere tamam mı !
Naruki:Tartışmayı bırakın artık. Ders saati bitti yine bir şey yapamadık .Natsuki, Yuri, Monika, Sayori dersten ayrıldı.
Naruki:Bir kere ders yapsak şaşıcam zaten neyse görüşürüz. [Ses çıkmaz {??? }
Naruki:Allahım bi saattir kendi kendime mi konuşuyorum.😑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝♚ღDdlc'yle Tuzaktan Eğitim 🦋❞୨
FanfictionMonika kişisi Naruki'nin adını HIYAR KAFA olarak değiştirdi.