___
(Yazar başlık bulamamışke)
___
Naruki dersi başlattı.
Yuri girdi.
₥Ø₦ł₭₳ girdi
Sayori girdi.---
Naruki : Nereye gitti yine bu kız.?!
Yuri : Rahmetine kavuştu.
Naruki : Kafayı bozdun şu rahmet'le sende.
Sayori : Ama hocam Yuri haklı Natsuki'nin babası var ya _ üfff _üff.
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah.Naruki : Ne diyon kızım abartma istersen.
Sayori : Abartmıyorum hocam.
Naruki : Ben konuşurum şimdi babasıyla görün bakın hiç de bir şey olmayacak.
*Aradığınız kişi şu anda birini rahmetine kavuşturmakla meşgul lütfen daha sonra tekrar deneyiniz *
Naruki : Telefon bile kafayı yemiş yemin ediyorum. Arayın bakıyım Natsuki'yi o açar belki.
Yuri : Ben ararım hocam.
*Aradığınız kişi şu anda rahmetine kavuşmakla meşgul lütfen daha sonra tekrar deneyiniz *
Naruki : İyi açmıyor yapıcak bi şey yok da. Yuri'cim senin arama arkaplanında neden bıçak resmi var.
Sayori : Hocam sizde bi öğrenemediniz Yuri'nin bıçak sevdasını.
Naruki : Öğrendim de anlamıyorum işte , bir insan bıçakla niye aşk yaşar.
Yuri : Hocam benim o arama arka planımdaki bıçağın adı " Shima " Kendisi , hakkında böyle konuşan insanları pıçaklamayı çok sever. O yüzden lütfen bir daha bıçaklarım hakkında laf etmeyin.
Naruki : Psikopat yeminlen.
(Dikkat et sensei Yuri seni pıçahlamaya geliyor.)(Bi de Yuri fangirl'leri.) 🔪🔪🔪
▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△
---
Sayori : Monikaa! Niye konuşmuyorsun??Monika : Olaylar çok güzel ilerliyor ortamı bozmıyım dedim.
Sayori : O değilde Natsuki'yi kurtarsana.
Monika : Oldu başka , istersen senin için "Just Monika Might" olup barışın simgesi de olayım.
Naruki : Kızlar ben hâlâ burdayım.
Sayori : Siz ölmediniz mi hocam?
Naruki : Ne ölmesi kızım Allah aşkına !?
Sayori : Ben Yuri sizi çoktan gebertti sanmıştım .
Yuri : Yoldayım Sayori merak etme.
Naruki : Ne yolu kızım otur oturduğun yerde!
*Nani Nani * Polis siren sesi sayın ben unuttun sesini valla , benimki biraz ambulans oldu ama takmayın. *
Sayori : O ses nerden geliyor yağ!
Monika : Natsukileşme.
Sayori : Pardon.
--
Naruki : Polisi çağırdım az önce .Sayori : Valla bu polislerde Usain Bolt'un araç versiyonu dakkasında geliyolar.
Yuri : Polise ne gerek vardı hocam?!
Naruki : Psikopat bir bıçak sevdalısı yanıma geliyordu da.Hani ÖLMEMEK için.
---
*GÜNÜN SONUNDA *
JUST MONİKA MİGHT ABLAMIZ BARIŞI SAĞLADI VE RAHMETİNE KAVUŞMAK ÜZERE OLAN TSUNDERE'Yİ NALET BABASINDAN KURTARDI.
SON
▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△Bölüm sonudur yanlış anlaşulma olmasun şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝♚ღDdlc'yle Tuzaktan Eğitim 🦋❞୨
FanfictionMonika kişisi Naruki'nin adını HIYAR KAFA olarak değiştirdi.