Sirius po tom hroznom večeri utiekol do svojej izby a rýchlo si začal hádzať veci do kufrov. V tom strese zabudol za sebou zavrieť dvere. Mal na mysli len jedno. Odísť odtiaľto čo najďalej a nikdy sa nevrátiť.
Ako sa balil nevšimol si prítomnosť starej Blackovej oblečenej ešte v slávnostných čiernych trblietavých šatách, ktorá sa oprela o zárubňu dverí a pozorovala svojho syna."Ty odtiaľto neodídeš, Sirius." Mrazivo preriekla.
"No tak. Bráň mi."Vyzval ju, ani na ňu nepozrel a pokračoval v zbieraní veci naokolo.
"Nenúť ma to urobiť." Zahryzla si do pery, a Siriusovi sa zdalo, že kdesi v jej hlase začul potlačené emócie pretože sa na konci vety zlomil.
"Do toho."Naďalej ju provokoval s formujúcimi sa slzami v očiach. Zastal v činnosti a vážne na ňu pozrel.
"Crucio!" Vyslala na neho kliatbu a Sirius sa zložil dole na zem medzi dva otvorené kufre. Rýchlymi krokmi na podpätkoch k nemu podišla. Hľadela na neho zvrchu.
"Tú odpornú školu dochodíš a oženíš sa za tvoju sesternicu... Oh, mali sme ťa dať radšej na Durmstrang. Tá odporná humusácka škola Rokfort ťa len kazí." Zamyslela sa Walburga a znížila svoj prútik, takže nechala Siriusovi možnosť si vydýchnuť.
"Počuješ sa čo práve hovoríš, matka? Mám sa oženiť za vlastnú sesternicu?! Sesternicu?!"Zvolal zo zeme zadychčane.
"V našej rodine to už traduje po stáročia a ty to neprekazíš."Držala sa svojho.
"Neprinútiš ma! Vždy utečiem za svojimi priateľmi."Sirius sa roztrasene dvíhal zo zeme a z vrecka vytiahol prútik.
"Na mamu nebudeš útočiť!"Zvolal mladší Regulus keď sa tak isto primiešal do šarvátky v izbe a odzbrojil Siriusa. Prútik mu dopadol kamsi do rohu izby.
Walburga hrdo pozrela na svojho obľúbenca. Potom zazrela na Siriusa.
"Musíš si vybrať. Tvoja rodina alebo priatelia?"Naklonila hlavu na bok.
"Moji priatelia tisíc krát." S víťazoslávnym úsmevom povedal.
To Walburgu rozhnevalo. Bez slova mávla prútikom a okenice na okne sa zamrežovali.
"Nedovolím aby si prerušil pokrvnú líniu a dobré meno tejto rodiny, ale komu niet rady tomu niet pomoci.Budeš sledovaný. Každý deň. Aj na Rokforte. Premiestňovacie kúzla máš zablokované. Motorku skonfiškovanú.Na Rokfort odídeš pekne s tvojou sesternicou Bellatrix ako sa patrí.Nesnaž sa spraviť nejakú hlúposť." S tým sa otočila a odišla.Sirius bezmocne kopol do kufrov pri ňom a prehrabol si polodlhé vlasy. Slzám nechal volný priebeh, skrčil kolená k hrudníku a zložil si do nich hlavu.
Ak si stará šialená Blacková myslí, že sa nepokúsi o útek je na omyle. Zaprisahal sa, že sa raz odtiaľto dostane a pretne všetky kontakty so svojimi príbuznými. Požiada Jamesa o pomoc a keď mu nebude môcť poskytnúť pomoc hoci je veľmi obetavý kamarát bude spať hoci aj v lese, aj na ulici, hocikde kde by sa dostal od týchto šialencov čo najďalej. Napadol ho ešte Remus. Sladký starajúci sa Remus no ten mal kopu svojich problémov a so svojimi ho nechcel zbytočne zaťažovať. Toto tajomstvo sa nesmie dozvedieť.
Sirius síce nemal svoju motorku, no stále mal plagáty, cigarety,muklovské rádio a repráky. Zapol hudbu čo najhlasnejšie a bolo mu jedno či stará Blacková aj s Cruciom nakráča späť. Následne z krabičky vybral cigaretu a pripálil si. V hlave začal odpočítavať dni do návratu na Rokfort. Dva dni. Dva dni musí vydržať v tomto väzení a príde na svet vytúžená sloboda. Vedel však, že so svojou rodinou na Rokforte stále nebude v bezpečí. A čo tým myslela jeho matka že ho bude sledovať?
YOU ARE READING
brightest star. (wolfstar hp ff, sk/cz)
FanfictionLegendárna partia Záškodníkov sa vracia do Rokfortu, konkrétne do 6. ročníka. Cez leto sa v Siriusovom živote toho veľa odohralo a z prázdnin sa vracia akýsi iný a s hrozivým tajomstvom. Aký rok plný dobrodružstiev ich na Rokforte čaká? A čo spravia...