07 Penyakit

4.2K 392 26
                                    

Hubungan dengan lelaki awal 30-an itu berakhir tatkala berita khabaran bahawa si dia hendak bertunang sampai ke gegendang telinga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hubungan dengan lelaki awal 30-an itu berakhir tatkala berita khabaran bahawa si dia hendak bertunang sampai ke gegendang telinga. Fatihah terpaksa mengundurkan diri untuk tidak menganggu lelaki itu lagi. Tidak sampai tiga hari berlalu, dia dipertemukan pula dengan seorang lelaki kaya yang mampu membiayai apa sahaja. Untung mempunyai rupa paras penggoda, petik jari sahaja lelaki akan menggiurkannya siang dan malam.

Inilah permulaan gadis itu menggadaikan kemaluannya buat dinikmati lelaki ajnabi. Namanya Khairul, rupanya tampan. Anak orang kaya pula. Satu pakej bonus hadir kepada Nur Fatihah yang berusia 17 tahun. Pada mulanya Khairul hanya mengajak membuat aksi ringan sahaja seperti cumbuan. Akhirnya, mereka meniduri sesama sendiri di dalam hotel.

Ketagihan itu kian memburuk.

Hampir setiap minggu pasti Fatihah akan menggadai maruahnya kepada lelaki itu. Mereka berdua akan meluangkan masa seketika buat menonton video pronografi lalu melangsungkan terus aksi yang sama seperti tayangan berkenaan.

Dia dan lelaki itu sangat gembira. Mereka memuaskan kehendak masing-masing. Bayaran yang diibaratkan nafkah kepada Fatihah pula menjadi duit poket. Fatihah sudah tidak perlu bersusah payah mencari pekerjaan luar. Cukup dengan melacurkan diri pada teman lelakinya.

 FATIHAH : MAHFUZ ✓ [C] Where stories live. Discover now