rozdział 5

1K 57 80
                                    

Per.Naruto
Obudziłem się źle się czułem gdy popatrzyłem na ręce byłem bardziej blady niż zwykle.Chciałem wstać ale nie dałem rady.

Wszystko mnie boli tak jakby ktoś mnie dźgał kunainem.Dlaczego mi zawsze musi się przytrafiać wszystko co najgorsze.Dobra nie mogę się tak użalać nad sobą.

-skip time-

Per.Neji
Naru się rozchorował biedaczek.Co prawda praktycznie cały czas siedzę przy nim i się nim opiekuje.

Martwię się o tego słodkiego blondyna.Aktualnie błękitnooki śpi pewnie jest zmęczony chorobą.Pocałowałem go w czoło w sumie nie wiem dlaczego.Tak po prostu później po wizycie medyka okazało się że ktoś próbował go otruć rośliną która ma w sobie szkodliwe dla człowieka substancje.

Czy kogoś pogieło on mógł umrzeć.Oczy mi się zeszkliły na myśl że by go już ze mną nie było.Teraz pytanie kto chciał go zabić tego nie wiem ale jedno jest pewne będę go chronił 24/7.Chodźby nie wiem co gdy tak rozmyślałem naru się obudził.
Od razu się do mnie przytulił-jak się czujesz-zapytałem z troską głaszcząc go po głowie.-jest lepiej nie martw się-mruknął zachrypniętym głosem.Uśmiechnąłem się lekko na słowa blondyna.Niby powiedział że mam się nie martwić ale i tak będę się o niego martwił.Mam nadzieję że szybko wróci do zdrowia.Rozpuściłem swoje włosy naru zaczął się nimi bawić.Zaśmiałem się cicho na to był trochę jak taki mały lisek.Przyszła nas odwiedzić tenten wytłumaczyłem jej wszystko.Ta zaniepokojona postanowiła zostać z nami.Rozmawialiśmy we trójkę naszym tajnym językiem.Widziałem jak naru się uśmiechał skupiłem się na blondynie.On jest taki słodki chyba się zakochałem.Moje policzki na tą myśl poczerwieniały.Brunetka uśmiechnęła się na to szeroko ona coś kombinuje i ja muszę się dowiedzieć co.Lekko zaniepokojony znów zacząłem przyglądać się temu słodkiemu blondynowi.Jak ludzie mogą go tak źle traktować przecież on jest przeuroczy.Cmokłem naru w czółko tenten pisnęła na to szczęśliwa.Zaczęła mówić coś o nejinaru cokolwiek to znaczy po chwili wstała i powiedziała że musi coś omówić z ino.Pewnie znów będą rozmawiać o tym całym yaoi ciekawe co to jest.Nie będę tym teraz sobie głowy zawracać.Położyłem się z naru na łóżku.

Tutaj zadawajcie pytanka do:

Nejiego➡

Naruto➡

Tenten ➡

Mnie➡

Ino➡

Mamy hinaty ➡

Hinaty➡

Nie bój sięOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz