2.Avcı

5.9K 292 33
                                    

Yazım hatalarım olabilir onalrı daha sonra düzelteceğim. Şimdiden iyi okumalar 🌙.

Bu bölümü ful silip tekrar yazdığım için tüm yorumlar gitmiş... tekrar yorumlarınızı belirtirseniz çok sevinirim 🧚🏻‍♀️❤

Bu kısmı yazarın ağzından okuyunuz....

Karanlığına çekilen ormanda edwardın dudaklarında dökülen "git" kelimesine uymanın pişmanlığı içindeyken geri dönüşü olmayacak bir yola girmişti.

Bu gece vakti onu kurtaran yabancı' nın yanında ayrılmanın pişmanlığını ormanın derinliklerine girdiğinde hissetmeye başlamıştı.

Kimse yoktu ... ya da vardı . Ormanı Orman yapan yırtıcıların kaynadığı bu yer de korku onu sarıp sarmalıyordu .Alaska'nın soğundan donduğu bendeni de bu ızdıraba son vermek istiyordu.

Ama bu mümkün olamazdı. Çünkü edward onun hayli gerisinde kalmıştı. Geri dönme fikri dakikalar önce aklına gelmişti ve uygulamıştı. Bu davranışı yüzünden koca ormanda kaybolduğunu anlayınca çaresizce kurtarıcısı'nın ismini haykırmıştı... belki duyar ümidi ile ...

Ardı ardına tekrarladığı isim onun çaresizliğini duymamıştı ama bundan yararlanmak isteyenler sesin geldiği yöne doğru koşarak geliyordu .

Avını uzun zamandır avlamak isteyen bir avcı gurbu avının çaresizliğin ve korkunun verdiği acı ile ağlarken onun etrafını sarmıştılar .

Bu kurt sürüsü hayli açtı...

Alfaları'nın emrini bekleyen aç kurtlar ...

Etrafını saran aç kurtları gören selina içinde kalan bir gram kurtuluş ümit zeresi artık kaybolmuştu.

Korkudan titreyen dizleri geri geri adım atarken kurtlar onu sakince izlemeyi tercih etmiştiler . Ama bu durum o kadar uzun sürmeyecekti.

Kaçmak için cesaretini toplayıp hareketlenen kızın koşmasıyla kurt sürüsünün vahşice peşinden koşması saniyeler içinde gerçekleşmişti...

Akan göz yaşlarından dolayı bulanıklaşan görüş...soğuk havanın ciğerlere nüfus etmesiyle yanmaya başlaması...kaçma kovalamayı zorlaştırıyordu .

Bir anlık dikkatsizlik selina'nın kendisini ıslak toprağa yapışmış bir şekilde bulmasına yetmişti... Ona gelen kurt sürüsüne bakmaya cesareti olmayıp çaresizce ağlamayı göze almıştı.

Ses tellerini inleten ağlayışı kurt sesinin ulumasıyla doğaya korku dolu bir melodi sunmuştu. ..

Kendisine gelecek olan zarardan dolayı sarıp sarmaladığı bedeni omzunda hissettiği dokunuş ile baskısı daha da artmıştı.

Gözler açılmayı reddetmişti , kulaklar ise onu avlamaya gelen kurtların hırlamasını duymamak için ellerle kapatılmıştı . Dizlerini karnına çekmiş titreyen bedenini sakinleştirmeye yönelmişti. Ama olmuyordu .

Omuzlarına hissettiği dokunuş daha da hissedilir bir hal aldıkça korku onu daha da sarıp sarmalıyordu, ta ki kendini tekrar sıcak bedenin kollarında bulana dek ...

Islak kirpiklerinin altında zorlanarak yukarıya bakıp , O tanıdık yüzle karşılaşınca tanımlanamayan o duyguyu hissetmişti. Minnettarlık ? Güven ? Gurur? Pişmanlık? Ya da çok başka bir şey. Bunu o da anlayamamıştı. Konuşmayı reddetmişti ....

Kurt Ve Kız (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin