3.Kanlı Parti

4.9K 257 73
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın 💘 iyi okumalar 🌙

Lee annemin benden kendi silahımın kurşunuyla bir kurdu öldürmemi istemesinin ardından yarım saat çoktan geçmişti.

Galaven ve lee  işlerini halletmek içi  yola çıktıklarında ben ve sofiya da yola çıkmıştık. 

Etrafı ağaçlarla sarılı olan yolda arabayla alışverişe giderken direksiyonun başında ise sofiya yer alıyordu  . Pür dikkat kullandığı arabaya odaklıyken ben ise elimdeki silahı merakla inceliyordum .

Yol artık sıkıcı olmaya başlamıştı  , sofiya ile yeni  tanıştığım için aramızda konuşacak pek konu da yoktu.  Ölüm sesiziliğini andıran ortamı arabada çalan nostalji eğlenceli şarkı bile bastıramıyordu...

Arabanın aniden durmasıyla cama yasladığım başımı kaldırıp sofiya çevirdim ve ardından klasik olan o soruyu sordum .

"Neden durdun ?"

Kendi tarafında kalan ağaçlık ormanı baş parmağı ile işaret ederek :

"Bak orada bir kurt var . Görüyor musun? "

İşaret ettiği yöne gözlerimi kısarak bakmayı denediğimde o tanıdık görüntü ile tekrar karşılaşmıştım...

Bu kurt  dün gece balkonumun önüne gelen siyah , yeşil gözlü kurdun tıpatıp aynısıydı... Bu gerçekten o kurt olabilir mi ? Ne saçmalıyorum ben ! Bu ormanda sayamayacağım kadar çok kurt var . O kurdun olabilme ihtimali çok düşük.

Şaşkınlığımı gizleyemediğim yüz ifademi farkeden sofiyanın omzuma dokunuşuyla kendimi hemen toparlayı verdim...

Sofiya nın arabadan hızla inişiyle ona dur deme fırsatım dahi olmadı.

Hemen arkasından inip yanına vardığımda o çoktan parmaklarıyla  sıkıca kavradığı silahı bizi dikkatlice izleyen kurda doğrultmuştu...

Hemen havada duran kollarını tutup aşağa indirdim.

"Yapma "

Bu sözüm karşısında sofiya şaşırmıştı ama pek vazgeçecek gibi görünmüyordu.

"Evet yapmayacağım çünkü sen yapacaksın . Silahı nasıl tutman gerektiğini göstermek için Elime aldım " -sofiya .

Bu kız aklını kaçırmış olmalı....

"Bende yapmayacağım.  Ne diye gereksiz yere bir hayvanı öldüreyim ?"

"Ahh sözlerinin arkasında  ki korkuyu hissedebiliyorum... Bu kadar korkak olma . Alt tarafı bir kurt " -sofiya .

Sofiya da ki bu inat beni sinirlendirmeye başlıyordu. 

Gözlerimi bizi izleyen kurda çevirdiğimde merakla olacakları bekliyordu . Ne aptal bir kurt .  Seni öldürmek isteyen birinin olduğu yeterince belli değil mi ?! ...

"Uzatma sofiya . Bunun korkuyla da bir alakası yok ,  öyle olsa dahi böyle hissetmem gayet normal "

Bu Sözlerimin ardından arabaya binmek için hareketlendiğimde gökyüzünde yankılanan kurşun sesi korkudan çığlık atmama neden olmuştu.  Öfkeyle arkama döndüğümde sofiya bedeni bana dönük bir şekilde çok ciddi duruyordu ama silahı tuttuğu el arkaya doğru dönüktü.

Kurda hiç bakmadan vurmuştu.  Öyleki benim çığlığıma onun ulaması da eşlik etmişti...

Yaralanan ön bacaklarından biri yüzünden sendeleyerek ormana kaçmıştı.

Kurt Ve Kız (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin