7 .Katliam

2.4K 136 55
                                    

Sürprizlerle dolu olan bu hayat her defasında insan oğlunu şaşırtmayı başarıyordu...

Beklenmeyen olaylar ... beklenilmeyen kişiler...

Bir çok  masum kişinin ölümüne sebep olan kanima' nın aslında edward'ın üvey kardeşi çıkmış olması hepimizi şaşırtmak beraber en çok edwardı şaşırtmıştı .

Kendisine verilen kıyafetleri giyip bizim aramıza katılan teo'nun bedeninde artık yılan dokusuna sahip olan derisinden eser kalmamıştı...

Sarışın, mavi gözlü olup bir meleği andıracak derece de masum duran bu gence bakıldığında ondan böyle bir canavarın çıkıyor olması benim için inanılması güç bir gerçekti...


Bu yeni günün alacakaranlığın da  onun karşımızda oturmuş, transa geçmiş bedenini konuşturma çabaları dakikalar boyunca işlevsiz kalınca sorunun nerede olduğu anlaşılması güçleşiyordu...

"Böyle olmayacak , Edward onun boynuna pençelerini geçir belki o zaman kendine gelir , zira bir alfa'nın pencesinin verdiği acıyla uyanmamak imkansız " - Galaven.

Edward söylenen şeye hiç tereddüt etmeden uygulamaya kalkıştığı an insani tırnakları saniyeler içinde kaybolup  yerini kurt pençeleri almıştı.

Koltukta  bilincini yitirmiş bir şekilde oturan kardeşine doğru adım atmaya başlayıp tam karşısında durmuştu.  Ardından elini ensesine doğru götürüp pençelerini derisinin üzerine bastırmaya başladığı an kesikin Pençeler rahatlıkla derisinin en derinine nüfus etmişti...Enseden akmaya başlayan kan'la beraber hepimiz olacakları merkla bekliyor ,teo'nun vereceği her türlü tepkiye karşı hazırlıklı bekliyorduk ama olaylar hiç beklediğimiz bir şekilde gerçekleşmeye başlıyordu....

Biz daha neyin olduğunu kavrayamdan dakikalar önce transa geçmiş vaziyette olan teo Edward'ı boynunda yakalayıp saniyeler içinde onu koltuğa yapıştırp,  üzerine çıkmıştı. Hızlıca onu kollarından tutup edward dan ayırmaya çalıştıkça onun edwardın 7zerindw ki baskısı gittikçe artıyordu.

"GELİYORLAR ! GELİYORLAR ! !"

Kendini kaybetmiş olan Teoman çıkmıştı bu sözler...

"Kim ? Kim geliyor ?!" -Lee.

O bizi duyuyor , ne de görüyordu ....

Edwardın üzerinde ki ellerini çekip kendini ondan uzaklaştırmıştı.

Bir kaç adım geriye senedeleyerek uzaklaştığı an bağrışları yükseliyordu... Hepimiz korkudan olan şeyleri anlandıramaya çalışırken edward tekrar ayağa kalkıp kendini kaybetmiş teo'ya doğru yaklaşıp kendisine gelmesi için suratına tokatı hiç beklenmedik bir anda geçirdi...

"Kendine gel !" -edward .

Edward'dan yediği tokat ile sesizliğe bürünen teo'nun düzeleceği ümidiyle onu seyrederken o bizi şaşırtmayı reddetmişti...

"ONLAR GELİYOR !  HEPİMİZ ... HEPİMİZ ..." -TEO .

bağıra bağıra söylenen bu sözleri anlamak gittikçe güçleşiyordu ve bir o kadar da korkutucu bir hal alıyordu...

"Kim geliyor ? Cevap ver teo !" "

Kardeşine karşı sesi yükselen edward'a verilecek cevapta kayıtsız kalmıştı çünkü vermesi gereken cevabı veremeden teo bayılmıştı....

Cevapsız sorularla bizi  bir bilinmezliğe bırakmıştı...

Yerde yatan bedenini kontrol ettiğimiz de Hâlâ yaşıyor olması bizi bir nebze rahatlatmıştı ama bu fazla uzun sürmeyecekti.

Kurt Ve Kız (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin