İçeri girdik çok kalabalıktı, TYT Sosyal bize içecek getirmek için gitti. TYT Türkçe bana doğru eğildi ve "s/a yeni birini bulmana gerek yok. Biz sana yeteriz."
"Yeni kişilerle tanışıyorum siz öyle dememiş miydiniz TYT Türkçe? Ayrıca yolda düşündüm sadece sizin netlerinizle olmaz gibi."
Konuşmamızı duyan biri yanımıza geldi. "Merhaba."
"Merhaba."
"Ben Geometri."
"Aa siz evin sahibi değil misiniz?"
"Evet hoşgeldiniz! Yanlışlıkla konuşmanızı duydum özür dilerim ama çok doğru gerçekten sadece onların netleriyle olmaz, size kendimi sunuyorum."
"Ne diyorsunuz? Çok hızlısınız. Sizi daha önce hiç duymadım bile..." Karşımdaki Geometri denen bireye baktım gerçekten çok uzun ve bilgin birine benziyordu. Belki de TYT Matematik'ten daha havalıdır...
"Beni duymadınız ama eminim TYT Matematiği duymuşsunuzdur! Sürekli etrafta 40 soruyum diye geziyor ama benim sayemde! Konularımın bazılarını kendisine sayıyor!"
"Yani TYT Matematik sizin sayenizde mi 40 soru?"
"En az 10 sorusu benim!"
"Harikasınız."
"Sizin için de mahsuru yoksa, benimle odama çıkmak ister misiniz?"
Başka birisi sorsa kabul etmezdim ama Geometri üzerimde büyük bir etki bırakmıştı, daha fazla düşünmeden cevapladım. "Evet."
TYT Türkçe kolumu tuttu. "Daha TYT Sosyal gelmedi bile ve sen daha yeni tanıştığın biriyle gidiyorsun. Ben ne yapacağım?"
"TYT Sosyal birazdan gelir, Türkçe... Bak geldi bile. "
TYT Sosyal elinde içeceklerle geldi. Bana baktı. "Nereye?"
"Geometri'nin odasına."
"Görüşürüz." TYT Sosyal ve TYT Türkçe'yi bıraktım ve Geometri'nin elini tutup bana yolu göstermesine izin verdim.
Birlikte odasına girdik. Geometri utanmış görünüyordu. "Sana özel bir şey göstermek istiyorum..."
"Nedir?"
Cebinden bir şey çıkardı.
Elinden aldım ve inceledim.
"Belki işine yarar..."
"Teşekkürler Geometri."
"Kişisel favorim. Öklid..."
"Güzel isimmiş."
"Evet çocuğumuzun adı olabilir."
"Ne?"
"Ne?"
"Yeterli görüşürüz." dedim ve odadan çıktım. Geometri hiç de havalı değilmiş. TYT Matematik nerede acaba?