Ship na prośbę @a_Porcupine
Jakby co, to nie oglądałam całego sezonu trzeciego. Oglądam Miraculum z bratem, więc jestem mocno do tyłu. Nie jest to dla mnie jakiś mocno wciągający tytuł, żebym oglądała go sama.
1. Ocena wyglądu
Eh... Nie mogę się pozbyć wrażenia, że wyglądają jak rodzeństwo. (zdecydowanie bardziej niż on i Juleka)
Nigdy ten ship za bardzo do mnie nie przemawiał.
2. Ocena dobrania charakterów
Marinette nie raz traci panowania nad sobą i wpada w panikę, za to Luka jest bardzo opanowany i pomaga jej się uspokoić, pod tym względem dobrze się uzupełniają
Dla mnie Luka jest jak taki starszy bratXD
3. Ocena relacji
Przyjaźnią się.
Dobrze się ze sobą dogadują i lubią razem spędzać czas.
Luka zdaje się mieć crush'a na dziewczynie, ale ponieważ jest najinteligentniejszą postacią w serialu z najlepszą, możliwą moralnością, widzi, że ta woli Adriena i jest to dla niego spoko.
Marinette jednak jest na tyle nieogarnięta, że tego nie widzi i traktuje nie raz Lukę jak takiego awaryjnego, gorszego Adriena, gdyby oryginalny dał jej kosza.
Widać, że Luka został wprowadzony do serialu wyłącznie jako rola ,,przeszkadzacza'' na drodze prawdziwej miłości i jest to dla mnie dość przykre, ponieważ wydaje mi się fajną postacią, a już od startu jest na przegranej pozycji.
4. Ocena ogólna
4/10
Mówiłam, nie czuję tego shipu. Jest dla mnie naprawdę zbędny i gdy się pojawia mam ochotę wyłączyć Miraculum. Jednak wciąż ma większe podstawy niż taki Adrien x Marinette, nie jest aż tak toksyczny i postacie się ze sobą przyjaźnią.
(jeżeli w tym serialu dojdzie do Kagami x Luka, to chyba strzelę sobie w kolano)
Następny ship: Kagami x Marinette