1. Ocena wyglądu:
Nie jest źle. Jak dla mnie trochę zbyt mdły, pastelowy związek, ale to wciąż dwie ładne postacie, które kolorystycznie dobrze ze sobą współgrają.
2. Dobranie charakterów:
Biedna dziewczyna i bogaty chłopak
Projektantka mody i model
Niezdara i szkolny idol
Obydwoje mili, zawsze gotowi do pomocy, bardziej martwiący się o innych, niż samego siebie.
Nie mają za wiele wspólnych zainteresowań, może po za modą.
3. Relacje
I tu już pies pogrzebany!
Obsesja Marynaty na punkcie Adriena jest mega toksyczna i nie widzę w niej nic uroczego. Stalkuje go, robi mu zdjęcia z ukrycia, włamuje się do jego szafki, kradnie jego rzeczy, włamuje do mieszkania, ma jego zdjęcia dosłownie wszędzie i wręcz świata po za nim nie widzi, kiedy na żywo nie jest w stanie zamienić z nim nawet słowa.
Tak naprawdę nie wie o nim absolutnie nic, daje się nabrać na tą samą otoczkę ideału, którą wykreował wokół Adriena ojciec, tak jak każda inna dziewczyna. Nic nie różni się od jego fanek. I chyba leci generalnie na wygląd chłopaka, bo to głównie nim się zachwyca, a o jego cechach wewnętrznych, marzeniach, czy czymkolwiek mniej powierzchownym nie da rady powiedzieć nawet słowa.
Będzie się zachwycać każdą byle jaką pierdołą jaką zrobi, lub powie Adrien, a gdyby blondyn nie był taki miły i nieogarnięty, szybko wykorzystałby ją na swoją korzyść, albo kazał jej spierdalać, przerażony tym, że ma swoją prywatną Ayano.
Co do Adriena, to jest mega wytrwały i cierpliwy w stosunku do Marinette. Nie chodził wcześniej do szkoły i zależy mu przez to, aby nie stracić przyjaciół, których poznał. Traktuje ją jak koleżankę z klasy, stara się ignorować jej autyzm i zawsze pomoże, kiedy trzeba.
Czasem zachowuje się, jakby mu się ona podobała, bo troszczy się o nią, aż za bardzo.
4. Podsumowanie
Oceniam ship 3,5/10
Na pozór wydaje się całkiem uroczy i nie szkodliwy, ale kiedy przyjrzymy się bliżej, widać, że póki Marinette się nie ogarnie, nawet nie będzie mieć szans na stworzenie z Adrienem zdrowego związku.
Następny ship: LadyNoir (Biedronka x Czarny Kot)