1. Ocena wyglądu
Są podobni z wyglądu, prawie ta sama karnacja, włosy i oczy. Jednak pasują do siebie, może nie jakoś idealnie, ale da się wytrzymać.
2. Dobranie charakterów
Alya jest wymagająca i zawsze stawia na swoim, a Nino ma styl życia na luzaka i chce imprezować. W tym aspekcie uzupełniają się nawzajem.
Są też najlepszymi przyjaciółmi głównych bohaterów.
Alya chce być blogerką/dziennikarką, a Nino w jednym odcinku kręci film, jako reżyser. Ich pasje są tutaj dosyć podobne.
3. Ocena relacji
Są parą, choć łatwo o tym zapomnieć, bo rzadko to widaćXD Zachowują się bardziej jak stare małżeństwo, niż para nastolatków, bo często się sprzeczają.
Alya stwierdza, że jest im dobrze ze sobą i mają wiele wspólnego, więc niech jej tam będzie.
Przepraszam za to porównanie, ale ich relacja przypomina Daisy i Kaczora DonaldaXD
Ich związek wydaje się bardzo bezpieczny i mało iskrzący, że tak to ujmę.
4. Podsumowanie
No nie wiem jaką ocenę tu wybrać. Z jednej strony fajny ship, ale trochę nudny.
Niech już będzie 6,5/10
Lepszy niż Biedronka x Adrien, jednak do LadyNoir brakuje im jakiegoś napięcia w związku. Czuję się trochę, jakby twórcy sparowali ich tylko dlatego, bo Marinette ma za przeznaczenie skończyć z Adrienem.
Następny ship: Marcthaniel (Marc x Nathaniel)