Melodia pentru acest capitol.
-Vance Roy- Riptide
-------------------------Eram pe străzile Londrei şi citeam umul din ziarele care mi-au mai rămas. Dacă nu aş şti că paparazzi îi urmăresc fiecare mişcare, aş spune că are o problemă cu nervii. După ce a înjurat şi scuipat un cameraman, el încă are fanii care-l preotejează. Chiar şi aşa, trebuie să o găsesc pe acea April, sau cel puțin să aflu mai multe detalii despre ea. Aş putea să să o caut pe Interent, dar ar trebui să îi ştiu numele de familie. L-am sunat pe Paul.
"Umm..Paul?" am zis când am văzut că a răspuns, dar nu a scos niciun cuvant.
"Da?"
"Ştii cumva care este numele de familie a lui April?" am spus muscându-mi buza pentru că nu ştiam dacă o să râdă de mine sau să îmi dea informațiile necesare.
"Pentru ce ai nevoie?" a spus curios.
"Ca să aflu mai multe despre ea" am spus oprindu-mă din mers şi strângând ziarul, ținând telefonul cu ajutorul umerilor.
"Stepherson. Dar oricum nu mai este nevoie, Harry i-a spus tot lui Liam. Fata era gravidă cu el, dar a pierdut sarcina din cauza omului ăla pe care l-a băgat Harry în spital."
"Ok, mersi" apoi am închis repede. L-am judecat greşit, nu ştiam ce s-a întâmplat cu adevărat. Nu mi s-a întâmplat niciodată să pierd o sarcină,dar presupun că e al naibii de dureros.
Chiar dacă nu am vrut să merg după Styles, am trecut strada şi am intrat în parc, aşezându-mă pe o bancă la umbră.
Anonimus POV.
Dacă aş merge la ea? Nu, nu, nu e o idee bună, cel mai probabil ar fugi. Mai bine stau şi o urmăresc de la depărtare. Fața ei, corpul ei, este tot ce îmi doresc. Şi-a scos o revistă de modă din geantă şi a început să citească. Degetele ei fine prin pagina şi o dau încet la o parte. Dar....brățara...Unde este brățara pe care i-am dat-o? Arunc o privire mai atentă în caz că mă înşel, dar nu este aşa. Nu are nimic la mână. Pun gluga pe cap şi o iau din loc.Cora's POV.
Răsfoiam revista când telefonul a început să vibreze. Era Paul, tocmai acum când decisesem să mă relaxez.-Alo? am răspuns.
-Cora, Harry a plecat de la studio. Vreau să te duci după el în parc. A zis că are nevoie de timp de gândire şi bla bla bla. Apropo, dacă ai vreo oportunitate, să n-o ratezi.
-În regulă atunci, apoi am închis rapid şi am băgat telefonul în buzunar. M-am uitat în jur şi am luat-o spre lac. Poate am vreun avantaj dacă ajung acolo înaintea lui si plec cât mai repede că să nu mă vadă. Poate a lăsat ceva acolo.
Am înaintat rapid printre copaci, urmând poteca. M-am oprit în fața lacului. Era de-a dreptul spectaculos. Printre copaci intrau câteva raze de lumină si făceau atmosfera mult mai plăcută. Am început să mă plimb prin jur şi să văd daca aş putea găsi ceva. Cineva a tuşit în spatele meu . Oh Doamne! Sper să nu fie el ! M-am întors, iar speranțele mi-au fost spulberate, ochii verzi se uitau atent la mine.
-Bună! am spus încet.
-Hei! Te ştiu pe tine! a spus băgând mâinile în buzunar si apropiindu-se. - Eşti fata care dorea să-şi ia un Range Rover, spune zâmbind.
-Da, Cora. Uite chiar ar trebui să plec! am spus trecând pe lângă el.
-Nu ! Stai! Chiar am nevoie să vorbesc cu cineva! spune prizându-mi mâna într-a sa.
Fețele noastre era la câțiva centimetrii distanță. Oh,nu! S-a ajuns prea departe. Mi-am tras mână şi am trecut-o pe lângă corp, mutându-mi privirea în altă parte. Acelaşi lucru a facut si el, apoi s-a îndepărtat.
-Deci rămâi? a spus aşezându-se pe o piatră lângă lac.
Am dat aprobator din cap si m-am aşezat lângă el. Adica Paul mi-a zis să nu ratez nicio ocazie.
-Cum ai descoperit locul ăsta?
Acum trebuia să înceapă minciunile.
-Obişnuiam să vin înainte cu tatăl meu aici, am spus jucându-ma cu fermoarul.
-Ai fost cumva aici acum câteva zile? Cel mai probabil se referea la incidentul cu brățara, deci am ales sa neg.
-Nu. Asta e pentru prima oară după 10 ani când vin aici.
-Mie mama mea mi-a arătat locul ăsta. Obişnuiam să prindem fluturi împreună aici. Mă aducea mereu în week-end-uri si aruncam şi cu pietricele. Dar, face o mică pauză în care se sterge la ochi.
Mă simt asa prost. Eu îl mint si el îmi spune greutățile vieții prin care a trecut.
M-am dus la el si l-am strâns puternic în brațe.
-Chiar aveam nevoie de o îmbrățişare. Mulțumesc mult! a spus zâmbindu-mi.-Spune-mi mai multe despre tine, zice uitându-se în ochii mei.
Oh.
-Am ajuns aici recent şi stau cu unchiul meu. Obisnuiam să merg aici cu tata care iubea natura.
Devenea din ce în ce mai greu pentru mine să vorbesc de tatăl meu, mai ales când ziceam minciuni. Lacrimile au început să-mi curgă pe obrazi.
-Shh! Sunt aici, a şoptit suav în urechea mea, cuprinzându-mă în brațe.
Petrecusem ceva timp cu Harry spunând povesti amuzante din copilarie. Cel putin astea nu au fost false. Deja se înnegurase şi trebuia să plec acasă.
-Oh! Scuze,Harry, trebuie să plec! am spus ridicându-mă de jos.
-Vrei sa te duc cu maşina? spune zâmbind.
-Nu este necesar, voi lua un taxi.
-Nu circulă taxi-uri la ora asta. chioteşte el.
-Umm..Ok atunci, spun jenată. Probabil crede ca sunt o proastă care crede că aici taxiu-urile circulă la 12 noaptea.
***
-Mulțumesc mult! am spus coborând din maşină si apucându-mi geanta cu agenda de pe scaun.
-Cora, stai ! spune Harry trăgând de uşă ca să nu o închid. Afară începuse să plouă şi sper doar să nu mi se ude agenda.
-Vrei să ieşi cu mine? spune uitându-se la mine, trecându-şi limba peste buze.
Am rămas puțin uimită.
"Nu rata nicio ocazie"
Se pare că nu ar trebui sa ratez vreo ocazie, chiar Paul a zis.-Da , am răspuns zâmbind.
-Ok, te iau mâine la 8, spune răguşit.
Am dat aprobator din cap şi am fugit spre uşa casei.
Nu ma aşteptam să mă invite la o întâlnire. Nu ştiu de ce a făcut-o , nici macar nu ştiu dacă mă place. Mă place?
Wow.
Întâlnire woop woop.
Puteți să-mi mulțumiți acum.
Mulțam fain.-Vote
Întrebare:
-Unde credeți ca o va duce Harry la prima lor întâlnire ?
CITEȘTI
Cora / H.S.
Random"Cine iubeste si este iubit nu va mai fi niciodata acelasi om ca inainte." ✋ All right reserved ✔ Nu am copiat niciodată pe cineva şi nici nu o voi face .