/VII/

231 23 6
                                    

Melodia pentru acest capitol:

-One Direction-She's not Afraid

"Everytime I tell her that
I want more
She closes de door"

---------------------------

-Cora, a oftat.

Am ridicat capul spre el şi am vazut că se uita dezamăgit la mine.

-Nu trebuie sa te îndrăgosteşti de el, nu ăsta era planul. Trebuie sa aflii cât mai multe lucruri despre el.

-Ştiu, dar-

-Nu, Cora, ascultă-mă. Cred că ar trebui să o termini cu el dacă ştii că vei sfârşii îndrăgostită.

-Doar mai dă-mi o şansă, am spus uitându-mă la fața lui care deja se uita nervoasă la a mea.

-În regulă, atunci. O şansă. Nu o rata, spune şi se ridica de la masă, gorilele fiind în urma lui.

Mi-a frecat tâmplele şi m-am lăsat pe spate pe scaun. Am tresarit când am simțit vibrația telefonului meu în geanta. Am vazut numarul lui Harry şi am raspuns rapid.

-Hei, love! Ce faci? spune pe un ton răguşit. Oare acum s-a trezit?

-Eram la o cafea, spun zâmbind.

-Voiam să te întreb dacă vrei să ne întâlnim în parc într-o oră, la o plimbare.

Deja am iesit la prima întâlnire şi vrea să ies în public?

-Sună grozav! spun entuziasmată.

-Vin să te iau într-o oră.

-Te astept, spun şi aştept să închidă.

Am plătit cafeaua si am plecat acasă ca să mă schimb. Am lasat geanta la intrare şi am fugit să îmi caut hainele potrivite pentru plimbare.

Am luat o pereche de jeansi albastrii şi o bluză vişinie. M-am uitat la ceas şi am văzut că mai erau 15 minute în care trebuia să ajungă Harry. Mi-am lasat parul să cadă pe umeri, trecându-mi peria prin el. Am mâncat un sandwish până să vină Harry. Am deschis uşa de la intrare şi am ieşit afară, aşteptându-l. Vântul adia destul de tare, dar nu o să las asta să-mi strice ziua. Am vazut maşina lui parcând în fața casei mele şi m-am dus spre ea. Mi-a deschis portiera si m-a poftit înuntru cu un zâmbet mare. Purta o bandană albastra şi in rest era îmbracat în negru. S-a aplecat si mi-a dat un sarut pe buze.

-Mi-a fost dor de tine, spune uitându-se la drum.

-Mie mai mult, spun punându-mi mâna peste a lui. A zâmbit şi s-a uitat la mine, degetele lui împleticindu-se cu ale mele.

-Am ajuns! a spus după câteva minute. Am iesit amândoi din maşina şi am intrat în parc. Din nou, Harry mi-a prins mâna într-a sa si eu mi-am pus capul pe umărul său. Lumea începuse să îl recunoască pe Harry şi nu prea puteam sta unul lângă altul pentru ca eram înconjurați de fani care mai aveau puțin şi mă călcau în picioare. Majoritatea sau uitat la mâinile noastre care se țineau şi s-au strâmbat în dezgust. Mi-am muscat buza deranjată de reacția lor şi am plecat de lângă Harry, ducându-ma pe cea mai apropiată bancă. Am luat colțul bluzei si am început să ma joc cu el. Vântul începuse sa fie din ce în ce mai tare si mie din ce in ce mai frig. Mi-am pus mâinile la piept, începând să îngheț deja. Am simțit o greutate pe umerii mei. Am văzut materialul negru al jachetei şi m-am întors vazându-l pe Harry care trecea prin spatele băncii şi s-a asezat lângă mine.

-Mulțumesc, am spus zâmbind scurt.

-De ce ai plecat? spune sprijinindu-se de spatele băncii.

Cora / H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum