/V/

269 26 2
                                    

Melodia pentru acest capitol:
-One Direction- What makes you beautiful

------------------

Mi-am trecut mâinile peste materialul rochiei si am luat plicul de pe masă. Mi-am bagat servetelele, agenda si rujul acolo. M-am mai uitat încă o dată în oglindă. Am luat un servețel si l-am bagat între buze, luând surplusul. Habar nu aveam unde ma duce Harry, dar sper ca am nimerit-o cu ținuta. Mi-am dat o parte din păr pe o parte si pe cealalta am lasat-o în față. Telefonul l-am lasat acasa pentru ca nu voiam sa sune Paul sa mă streseze. Dupa ce am zis ca am întâlnire cu Harry a început să mă felicite pentru că 'am o strategie bună'. Eu voiam să mă bucur de întâlnirea asta si dacă e posibil, sa strâng cât mai multe informații. Am strâns clanța puternic încă nehotărâtă. Era doar o întâlnire ce se putea întâmpla? Am ieşit pe uşă şi am înaintat spre maşina lui Harry. Stătea rezemat de ea si avea un trandafir roşu în mână. Am zâmbit si mi-am trecut şuvița după ureche.

-O floare frumoasă pentru ondomnişoară frumoasă! spune dându-mi trandafirul şi deschizându-mi portiera. Nu credeam că e aşa politicos. De acum mi-a întrecut aşteptările, sunt curioasă unde vom merge.

Harry's POV.

Poate că am rămas uimit când a iesit pe uşă. S-a uitat în jos şi a zâmbit, chiar nu e greu de spus că e minunată când face asta (A/N : WMYB LYRICS WOOP WOOP ) .

Tot drumul s-a jucat cu trandafirul si când a observat că mă holbez la ea, îmi zâmbea timid.

-Am ajuns! am spus luând cheile din contact şi ieşind din maşina şi să îi deschid portiera.

-Mulțumesc! a spus apucând trandafirul de un capăt si mirosindu-l.

I-am pus mâna pe spate si am dus-o spre local.

-Rezervare pentru Styles, am spus omului de la intrare.

-Vă rog să ma urmați, spune el după ce se uită pe o listă. Ne conduce într-un loc mai retras, cu privire la mare şi plajă, exact cum am cerut.

-Aceasta este masa dumneavoastră, în câteva minute o să vină cineva sa va ia comanda, spune repede si pleacă grăbit spre ieşire.

Cora a luat meniul si s-a uitat prin el.

-Deci..Ce vrei să comanzi? am spus jucându-ma cu cheile de la maşină.

-Hmm..Cred că voi alege piept de curcan. Tu? a spus punând meniul pe masă.

-Sushi.

Chelnerița a venit si ne-a luat comanda , apoi a zis ca se va întoarce cât de repede posibil.

Cora se uita pe geam, la plajă şi la mare. Trebuia sa recunosc, peisajul era feeric si casa care era urcată pe un deal, sus avea o privelişte încântătoare.

-Surprinzator, nu? spune Cora rupând liniştea.

-Da, e chiar superb. Daca chiar îi place ce vede, de ce nu fac ceva în legatura cu asta? -După ce plecăm de aici, am o surpriză pentru tine! îi spun punându-mi mâna peste a ei.

-Uitați comanda dumneavoastră. Poftă bună! ne-a întrerupt chelnerița.

-Mulțumim! îi răspunde Cora zâmbind.

După ce am mâncat, am plătit si i-am pus mâinile la ochi Corei.

-Unde ma duci? spune râzând.

-Într-un loc secret, îi şoptesc la ureche apoi o apuc si o ridic în brațe. Scoate un țipăt şi după izbugnim amândoi in râs. -Nu vreau să te uiți în jur, vreau sa fie totul un secret, spun zâmbind. A aprobat din cap. Eram atent la drum, dar din când în când mă uitam si la ea care statea si se uita la mine aşa dulce. A început să se joace cu barba care abia îmi crescuse. Erau câteva firicele si ea le atingea si chicotea. Cât de adorabilă este!

-Ştiam ca trebuia să îmi rad barba dimineața.

-Nu! se revoltă ea. Arăți sexy! spune muşcându-si buza.

-Oh, serios? am zis surprins.

Am ajuns pe podul de lânga casa care avea priveliştea spre mare si ne-am aşezat amândoi jos , eu ținând-o în brațe.

-Harry...E superb aici! spune uitându-se în jur.

-Ştiu, nu? Obişnuiam să merg cu familia mea să navigăm în concediu aici.

Cora s-a întins şi şi-a dat tocurile jos, punându-le lângă ea.

-Niciodată nu mi-au placut chestiile astea! spune râzând. I-am urmat gestul si linistea a fost cuprinsa de râsetele noastre. -Asta e cea mai frumoasa întâlnire pe care am avut-o vreodată! spun punându-mi mâna în jurul taliei ei.

-Dar seara încă nu s-a terminat! se ridică si îşi ia tocurile într-o mână şi fuge.

-Hei! strig în urma ei si incerc să o ajung din urma. Când sunt la un spațiu mic distanța de ea, îmi întind mâinile si o cuprind într-o îmbrațişare. Desi practic îi îmbrățişam spatele, ea s-a oprit pe loc şi s-a întors cu fața la mine. Frunțile noastre erau lipite una de alta şi atunci mi-am apropiat buzele de ale ei. I-am atins buzele catifelate . A scăpat tocurile jos si si-a pus mâinile în jurul gâtului meu, ale mele fiind puse pe spatele ei.


Cora / H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum