0.2

3.6K 240 138
                                    


Lisa
Taehyung ?

Taehyung
Efendim sevgilim ?

Lisa
Hoşt ! Ne sevgilisi ?

Taehyung
Has.....
Alışkanlık olmuş
Çokta şey etme ya

Lisa
Bir daha olmasın

Taehyung
Tabi olmaz
Eeee bana neden yazmıştın ?

Lisa
Şey diyecektim ben, şu yanında ki kız varya hani ağzına girecek olan, eski sevgilisini aldatmıştı. Yani onunla sevgili olacaksan falan uyarıyım dedim.

Taehyung
Uyarın için teşekkür ederim.

Lisa
Eee ?

Taehyung
Ne eeesi ?

Lisa
Onunla sevgili olmayacağım desene

Taehyung
Neden ?

Lisa
Gerizekalı !
Bak sinirimi bozdun yine
Demedim mi sevgilisini aldatmış diye ?

Taehyung
Onunla sevgili falan olmayacağım Lisa.
Muhtemel hayatımın sonuna kadar bir daha kimse ile olmayacağım. Tamam ?

Lisa
Tamam.
Dur ne ? Ne ?
Bu ne demekti ?

Taehyung
Hiçbir şey
Hem sen beni mi kıskandın ?

Lisa
Yok daha neler !
İftira ! Terbiyesiz !
Ben seni neden kıskanıyım ki ?
Eski zamanların hatrına şey etmiştim
Aman ! İyilik de yaramıyor !

Taehyung
Tamam ya ne abarttın !

Lisa çevrimdışı

Taehyung
Bir veda etseydin bari

~~~~~~~~~~~

Elimde ki telefonu bırakıp sinirle kantinde, karşı masaya baktım.

Daha ayrılalı iki hafta olmuştu. Ama kızlar başına üşüşmüştü ve bu benim cidden sinirimi bozuyordu.

Kıskanıyordum evet. Kendimi kandırmaya gerek yoktu. Çünkü onu gerçekten seviyordum. O beni artık sevmesede...

İki hafta önce iki yıllık ilişkimizi bitirmişti. Önce şaka sanmıştım. İnanamamıştım. Ama ciddiydi.
Neden ayrılmak istemişti bilmiyordum.  O kadar kötüydüm ki tüm hafta evden çıkmamaştım. Çünkü bu ciddiydi. Onunla sanki hiç ayrılmayız gibi geliyordu. Okulda veya dışarıda birimizi tanıyan diğerimizi de biliyordu. Sıradan bir lise ilişkisi değildi. Çünkü ona karşı yoğun duygular hissediyordum.

O benimdi. Ama artık değildi. Şimdi arkadaşları ile beraber kantin masasında oturuyordu. Benimle değil.

Şu anda ona hem kızgınlık hem de kırgınlık besliyordum. Beni gerçekten üzmüştü. Neden ayrılmıştı anlamıyordum. Nerede hata yapmıştım ki ? Artık beni sevmiyor muydu ? Sıkılmışmıydı ? İşte tüm bir hafta boyunca bu sorular kafamda döndu durdu.

Ama sonra onun takmadığını fark ettiğimde ben de güçlü durmaya çalıştım. Umursamamaya. Her ne kadar zor olsa da.

Onun gözünde ben de onun gibiydim. Verdiğim izlenim iyiydi en azından.

ᴇx ʟᴏᴠᴇ •TaeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin