2.1

2.1K 179 250
                                    

Sonlara doğru yukarda ki şarkıyı dinlerseniz daha anlamlı olur :)

İyi okumalar

3 yıl sonra

"Chaeyoung !"

Bir yandan Lego'nun olabileceği herhangi bir eşyanın altına bakarken bir yandan da Chaeyoung'a sesleniyordum.

" Lego ?"

Mamasını vereceğim Lego ortalıklarda yoktu ve biraz endişeleniyordum.

" Chaeyoung !"

Artık ev arkadaşım da olan, Chaeyoung üzerinde, şort takımı ve elinde diş fırçası ile yanıma geldiğinde, altına baktığım fakat Lego'yu bulamadığım örtüyü bir kenara itmiştim.

" Lego nerede Chaeyoung, gördün mü onu ?"

En son dün gece uyumadan önce görmüştüm, evin içinde nereye kaybolmuştu bu kedi ?

" Görmedim Lisa, bilmiyorum"

Lego, bana Taehyung'dan kalan tek hediyeydi. O gittikten sonra, Jungkook Lego'yu, Taehyung'un aldığını söylemişti. Ve arkasında bıraktığı üç nadir şeyden biriydi. Lego, Gucci Tişörtü ve ben...

" Chaeyung, kapıyı açtın mı hiç ? Markete falan gittin mi ?"
Panikle sorduğum soru karşısında Chaeyoung hayır anlamında başını salladı.

" Sabah sabah nereye gideyim Lisa ? Hem endişelenme buradan bir yerlerden çıkar, diğer odalara baktın mı ?"

Hızlıca ona başımı salladığımda "Ben de bir bakayım, şu küçük yaramaz neredeymiş " dedi.

Chaeyoung rahattı, elbette öyle olacaktı. Ama ben Lego'yu hemen bulmak istiyordum.

Chaeyoung ve ben aynı üniversiteye gidiyorduk ve gittiğimiz üniversite evlerimizden uzak olduğu için de aynı evde kalıyorduk.

Jisoo ve Jennie ise aileleri ile kalıyorlardı hâlâ.

" Chaeyoung !"

Tekrar Chaeyoung'a seslendiğimde içerden "Efendim ?" cevabı almıştım.

"Balkonlara baksana !"

" Tamam "

Odanın her bir köşesini talan etmiştim. Ama Lego ortalıklarda hâlâ yoktu !

Miyavlaması sesi duyduğumda hızlıca eğildiğim köşeden doğrulmuş, "Lego ?" demiştim

" Gel pisi pisi hadi annene gel, Neredesin Lego ?"

Sonunda Lego, saklandığı yerden çıkarken, onu görmemle hızlıca yanına gittim. " Ohh Lego " dedim onu kucağıma alarak. Biraz ürkmüşe benziyordu. Onu korkutanın ne olduğunu anlamıştır sanırım. Dün gece fazla rüzgar vardı ve açık bıraktığımız camdan rüzgar evin içine dolup, ayaklı lambalardan birini yere düşürmüştü.

Anlaşılan Lego'da bundan korkup saklanmıştı.

" Korktun mu sen bebeğim ?"
Lego'yu sımsıkı kucaklayıp sarmaladığımda, o artık sıkılmış olacak ki kıpırdaşmaya başlamıştı. Onu yere bıraktığımda gördüğü mama kabının yanına gitti

Ben ona gülerken, içeriden Chaeyoung geldi.

" Lisa balkonlara da baktım ama gerçekten hiçbir yerde yok"

Chaeyoung'un da artık panikli olan ifadesine gülmemeye çalışarak elimle Lego'yu işaret ettim.

O da Lego'yu gördüğünde derin bir nefes bıraktı. "Gördün mü sana evin içindedir demiştim ? Küçücük kedi, kanat takıp uçacak değil ya, beni de paniklendirdin"

ᴇx ʟᴏᴠᴇ •TaeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin