Bir, iki, üç......yetmiş üç, yetmiş dört....iki yüz....
Düşen damlaları sayacak kadar delirmiştim.
Hani derler ya, bir seyin kaybedince farkına varırsınız değerine diye. Ben benimleyken de değer veriyordum ona ama haksızlık değil miydi şimdi gitmesi ?
Boş gözlerle hâlâ damlaları sayarken, arkadan gelen ayak sesleri duymuştum.
Kimdi bilmiyordum. Umrumda da değildi. Çünkü şu an yanımda olmasını istediğim tek biri vardı.
" Lisa ?"
Yanıma sesinden anladığım kadarıyla Jisoo oturmuştu.
" Lisa ?" dedi tekrar ben bir şey demiyince. " Bak biliyorum, üzgünsün ama böyle yaparak sadece kendini yıpratıyorsun. Hem Taehyung daha gitmedi"
" Ne ?"
Gözlerimi, pencereden çekip ona döndüm. " Daha gitmedi mi ?"
Hayır anlamında başını salladı.
" Neden ?" dedim ağlamaktan kısılan sesim ile.
" Çünkü uçağı rötor yapmış. Çocuklar havallimanında, onun gitmemisi için uğraşıyor ama muhtemelen...."
Jisoo'yu dinlemeden ayağa kalkmıştım. Gittiğini sanıyordum. Hâlâ burdaysa ona en azından...doğru düzgün veda etmek istiyordum ona.
Hızlıca, üzerime montumu giyindim, Jisoo peşinden bir şeyler söylüyordu. Sanırım yetişemezsin gibi şeyler. Ama onu dinlemiyordum. Hızlıca evden çıktığımda, onu tekrar görecek olmanın sevinci, ve gidecek olmasının üzüntüsü ile karmakarışık şeyeler yaşıyordum.
Yanıma aldığım telefonumu açıp Jungkook'u ararken, bir yandan da taksiye biniyordum. Sadece geç kalmamış olmayı diliyordum. Çünkü ona veda etmeden gitmesini istemiyordum.
Taksiye, havalimanına gitmesini söylerken, Jungkook telefona yanıt vermişti.
" Alo ?"
" Taehyung gitti mi ?"
" Bende iyiyim Lisa"
Jungkook'un imasına görmeyeceğini bildiğimin halde göz deviriken devam etti " Burada, uçağını bekliyor. Neden sordun ?" dedi
" Sence ?"
"Dizilerde ki gibi en son gelen kızın çoçuğa "dur gitme !" demesi ve çocuğun da gitmekte vazgeçmesi sahnelerini yaşamak için mi ?"
Jungkook'un saçma sapan dedikleri üzerine "Hayır " dedim" Ben...ona veda etmek için geliyorum"
Dediklerim ile karşı taraf biraz sessizlemişti.
" Şey tamam o zaman" dedi.
Telefonu kapatıp, taksiciye biraz daha hızlı gitmesini söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴇx ʟᴏᴠᴇ •Taelice
Fanfic(Düzenlenecek) Lalisa Manoban eski sevgilisi Taehyung'dan kalan tişörtü giymeyi severdi V & L 01.02.2021 @_lilyss_