Toen de bel ging snelde ik naar buiten naar het plein. Mijn school ligt naast de school van Bram. Bram staat bij het hek. 'Waar bleef je nou?' 'Sorry ik werd opgehouden door mevrouw Bouks.' Ik ging op de grond zitten en gaf hem zijn eten. Legde het broodmes neer zodat we het allebei konden gebruiken. De bel ging. 'Zie je na school.' Zei Bram en hij liep naar binnen. Ik bleef kijken tot hij uit het zicht was. Tien minuten later storm ik de klas binnen. 'Zo zo zo jufvrouw barker, en waarom ben jij zo laat in de les en verstoor je mijn uitleg over de Griekse zeevloten?' 'Sorry mevrouw ik ik ...' 'ja ja ja laat maar, ga maar zitten naast Bibi.' Onderbrak ze me. Ik liep naar Bibi toe en ging zitten. Toen mevrouw door praatte over Griekse vloten dacht ik aan de boeien die ik had gevonden en aan Bram. Diep van binnen was ik hewoon gebroken dat hij er niet meer was. En wat moest ik met die boeien, ik had ze meegenomen omdat een stemmetje in mij dat zei. De bel ging ik liep naar buiten ik was vrij. Eenmaal buiten staan daar drie mannen in net pak ze hielden me tegen en namen me mij uit de rest van de klas. 'Eeuuh ken ik jullie?' Begon ik. 'U bent zeker Lara Barker.' 'Euh jaa' wat moeten die gasten van me.
Ik werd wakker in een donkere kamer ze hadden me nock out geslagen. Waar was ik, ik zocht naar wat licht en vond een schakelaar. Meteen ging het licht aan. Ik bekeek de ruimte. Er zaten geen ramen in. Alles was bedekt. Waar ben ik? Ik hoorde iemamd van de trap af komen en toen werd de deur open gedaan door de eerste man hij riep met een zware stem naar boven dat ik wakker ben. Niet veel later staan alle mannen voor me en kijken me grijnzend aan....
Het derde hoofdstuk alweer dit gaat snel ik hoop dat jullie het boek leuk en spannend vinden vertel het me als het niet goed is... maar alvast bedankt voor het lezen.
Groetjes x_eviw
JE LEEST
de geboeide bescherming
AdventureLara probeert haar broertje Bram te beschermen in een wereld waar het niet kan samen met hun ouders proberen ze te overleven van het beetje voedsel wat ze hebben maar wat gebeurt er als een Lara weg wordt gehaalt bij haar familie en wat gebeurt er m...