het geheim van de boeien

45 5 0
                                    

Na een uur lopen krijg ik last van mijn keel en ik probeer te bedenken wanneer ik voor het laatst he  gedronken. Dat was tijdens de pauze bedacht ik me. Ik voelde in mijn zakken of daar iets in zat het enige wat erin zat waren de boeien en het mes. Waar kan io nou drinken of eten vinden. Als ik de hoek om loop zie ik een beekje. Alsof ik nog maar 1 uur te leven heb schrok ik het water op. Maar dan borrelt mijn maag 'oo hoe moet ik aan eten komen.' Dacht ik hardop. Opeens hoorde ik een stem. 'Alles wat je nodig hebt krijg je maar elke keer als je iets krijgt moet je een extra opdracht doorstaan en duurt het langer om jou waardevolste persoon te bevrijden.' Ik dacht goed na en zei:' Oké ik denk er nog over na.' Ik bedacht me wat er op het bord stond.

Jij hebt iets van ons dus hebben wij iets van jou.

Ik kan me niet herinneren dat ik iets van iemand heb. Ik kijk naar de boeien en zie dat er iets raars op zit. Een soort knopje ik druk op het knopje, de boeien klappen open. Ik kijk verbaasd naar de boeien dat heb ik dus van hun. Ik kijk wat er in de boeien zit en haal er ee  sleutel uit. 'Maar wat moet ik hier nou mee.' Ik stop de sleutel gauw in mijn zak daar stop ik de boeien en het mes bij. En ik loop verder. Wanneer het donker wordt begin ik zelf ook moe te worden, ergens daarachter zie ik een bos. Ik ren naar de dichtstbijzijnde boom. Als ik daar aan ben gekomen klim ik de boom in. Nadat ik een paar keer met mijn voeten weg ben gegleden zit ik eindelijk. Ik bedenk me opeens wanneer ik voor het laatst in een boom ben geklommen. Dat was twee jaar geleden toen Bram 10 werd. Terwijl ik aan vroeger dacht dommelde ik weg en hoopte op het beste.......

Dit was alweer een hoofdstuk ik hoop dat jullie het leuk vinden daarom hoop ik ook op een ster of leuke reactie. Alvast bedankt voor het lezen.

Xx x_eviw

de geboeide beschermingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu