POV Damon Samuel Enzo Salvatore
"Ach, Zara stop." Hij pakt haar polsen vast en rolt met zijn ogen.
"Laat me los! Houd je eens een keer in of zo!" Ze rukt haar armen los en bukt over me heen.
Ik ga recht op zitten, waarna Ian naar Zara toe loopt en haar aan de kant drukt. Hij trekt me overeind. "Opstaan. Nu." Ian trekt me naar de hal, opent de deur en duwt me naar buiten. Daarna slaat hij met een klap de deur dicht.POV Ian Alexander Laurens Robert-Jan van Randwijck
"Waarom doe je nou zo?" Zara gaat voor me staan en kijkt me strak aan.
"Hij is je beste vriend!" Roept ze ineens.
"Jij bent mijn zusje!" Ze rolt met haar ogen en zucht hardop.
"Hij randt je aan! Zara!" Gaat ze nou zo doen terwijl ik haar bescherm?
"Ian!" Ze kijkt me aan alsof ik net iemand dood gewenst heb. "Hij heeft me niet aangerand?!" Jezus wat naïef, ik sta hoofdschuddend op en zet mijn glas neer op tafel.
"Luister Zara, ik zeg tegen jou, kijk uit, want ik weet hoe hij is en hij palmt je zo in met zijn mooie praatjes. En vervolgens, kom ik thuis en tref ik jullie zo aan, terwijl ik weet dat jij gestrest was, je zorgen maakte en kwetsbaar was. Hij heeft je misbruikt."
"Jezus Ian, denk je dat ik niet normaal kan nadenken of zo?! Het ging prima met mij!" Ze geeft me een duw.
"Godverdomme Zara! Wie kent hem nou het beste dan?! En ik dacht nog wel dat jij slimmer was. Al die klassen overgeslagen, maar op sociaal-emotioneel niveau ben je nog steeds dat meisje van 15!" Ze kijkt me beduusd aan, ze heeft geen antwoord klaar dit keer.
"Hij wil alleen maar met je neuken! Zie je dat dan niet, Zaartje." Ik praat alweer wat rustiger.
"Ian! Wie zegt in godsnaam dat als jij niet binnen was gekomen, wij in bed beland zouden zijn!" De toon van haar stem is veel te arrogant, wat me opnieuw boos maakt.
"O kom op, doe nou niet zo naïef Zara! Alsjeblieft." Dacht ze dat nou echt? Man, man, man.
Zara's lip trilt, "Zara. Hou op. Stop met huilen." Zucht ik. "Hij is gewoon zo, en je randt niet het zusje van je beste vriend aan. Dat doe je niet." Ik trek haar naar me toe maar ze duwt zich van me af.
"Godverdomme Ian! Wat zei ik nou! Hij heeft me niet aangerand!"
"Zara! Als iemand een seksuele handeling tegen de anders wil in doet, dan is dat aanranding!" Zara kijkt me aan met waterige ogen, maar zegt niets.
"Nee, Zara. Echt waar?!" Zucht ik en ik sla mijn hand voor mijn gezicht.
"Doe nou niet zo schijnheilig! Alsof ik geen verlangens kan hebben!"
"Ik dacht dat ik wel duidelijk geweest was de laatste keer!"
Ze kijkt naar de grond.
"Ben je verliefd op hem?"
Ze schiet in de lach, "wat? Zo snel word je niet verliefd op iemand hoor." Ze lacht me uit.
"Ja nou, weet ik veel hoe dat bij jullie wijven werkt." Ik trek mijn wenkbrauwen op.
Ze duwt me zacht tegen mijn schouder, "ben jij verliefd op Maddie dan?" Ze vraagt het terwijl ze me diep aankijkt en een beetje grijnst.
"Ik denk het wel." Ik kijk over haar heen naar de foto's aan de muur bij de trap.
Ze knikt en geeft me een knuffel.
"Niet meer slaan." Fluistert ze.
Ik knik, "ik beloof het." Loze belofte.Zara maakt zich los uit mijn greep en trekt haar jas aan, "waar ga je heen?"
"Weg." Ze geeft me een knipoog en loopt ze deur uit. "Zeer waarschijnlijk naar Madison." Mompel ik hardop tegen mezelf.POV Zara Elena Marie-France Juliette van Randwijck
Ik stap af en loop naar de voordeur om op de bel te drukken. Een jonge man doet open, "hey,"
"Hey, sorry dat ik zo aanbel. De poort stond open. Damon woont hier toch?" Hij krijgt een kleine grijns op zijn gezicht.
"Dat kan kloppen, de intercom is kapot dus laten we de poort open. Eerst even voorstellen, Jack Salvatore." Hij glimlacht even naar me en steekt zijn hand naar me uit.
Ik neem zijn hand aan. "Zara. Van Randwijck."
"Van Randwijck? Familie van Sebastiaan of Ian?"
"Ja, Bas is mijn neef en Ian is mijn broer." Hij knikt bevestigend.
"Maar wat kom je doen?"
"Uhm, ik uhm, moet Damon nog even spreken."
"Jack, wie is dat?" Schreeuwt een bekende stem achter Jack langs.
"Iemand voor Damon." Hij steekt zijn duim op als antwoord, het was Nathan. Ik krijg een warm gevoel als ik aan hem denk. Ian zou nu gevraagd hebben of ik 'verliefd' op hem ben. Ik glimlach een klein beetje. "Gaat het goed, Zara?" Word ik onderbroken. "Huh? O, ja hoor." Antwoord ik verward.
Jack laat me binnen en neemt mijn jas aan, daarna gaat hij me voor naar de kamer.
"Ga zitten, Damon staat nog onder de douche, komt er zo wel aan."
Ik knik en ga op de bank zitten. De tv staat gepauzeerd op een game en er staat een schaal chips op tafel. Naast me liggen een headset en controller.
Jack komt terug uit de keuken met twee glazen cola. "Was je aan het gamen?"
"Nee, een van mijn broertjes." Hij stopt een hand chips in zijn mond.
"Oh." Knik ik.
JE LEEST
A Girl's Heart
Teen FictionZara is een buitengewoon slimme dame. Als Nathan en Damon verliefd op haar worden, weet ze niet meer wat ze moet doen. Daar komt nog bij dat Damon Nathans oudere broer is en de beste vriend van Zara's broer, Ian. Voor wie zal Zaar gaan? Ik voel Na...