POV Zara Elena Marie-France Juliette van Randwijck
Nathan heeft de deur al geopend voordat ik überhaupt de oprit op ben. "Hey." Roept hij met een schattige glimlach. Ik geef hem een knuffel. Zijn warme adem slaat neer op mijn nek. Daar kuste Damon me gister... ZET HEM UIT JE HOOFD, ZARA. "Hey." Antwoord ik terwijl ik hem nog iets dichter naar me toe trek. Hij knuffelt me stevig terug en kust me. Zachte lippen landen een laatste keer op de mijne voor hij me verder de gang in trekt."Ga zitten." Seint hij naar de bank als we binnen zijn in zijn immens grote huis. Ik knik en neem plaats. "Dus wat is er gebeurd?"
"Het is best een lang verhaal, weet je." Eigenlijk heb ik meer zin om het gewoon leuk te hebben dan om nu te praten.
"Was het heel erg?" "Hmm, zijn verwondingen uiteindelijk niet omdat ik hem wel redelijk wist op te lappen, maar hij wil me niet vertellen wie het was. Madison was wel echt heel erg geschrokken."
"Je hebt geen zin om erover te praten he?" Vraagt hij met een kleine glimlach.
Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan met een dankbare blik.
"Zullen we een film kijken?" Vraagt hij lief. Ik knik en doe mijn hakken uit. Nathan drukt een willekeurige actiefilm aan die ik niet ken. Ik trek mijn benen op en kruip tegen hem aan op de bank. Hij slaat zijn arm om me heen en zijn warme hand rust op mijn heup. Zodra het eng wordt laat ik mijn hoofd zakken zodat ik op zijn schoot lig. Hij grinnikt even en strijkt mijn haren uit mijn gezicht.
Ik sta op om nog een glas drinken te pakken en kom terug met twee glazen ice tea. Ik rijk hem zijn glas aan, maar hij seint met een knikje naar de tafel. "Zet maar neer." Ik zet zijn glas neer en neem mijne mee als ik weer zachtjes neerplof op zijn diepe bank. Hij pakt mijn glas af en zet het op tafel. Ik kijk hem vragend aan, maar hij negeert mijn blik en staat op. Oke?
"Wacht even." Hij loopt een deur in en even later komt hij terug met zijn handen achter zijn rug. Hij gaat weer op de bank zitten en trekt mij tegen hem aan. "Hier." Hij overhandigt me een paar foto's. "James, die gozer van bio heeft ze gister gemaakt. Hij is een goeie fotograaf. Ik.. Uhm... ik vond ze wel mooi. Dus ik dacht dat jij ze misschien ook wel wilde hebben." Hij krabt aan zijn achterhoofd, wat een schatje. Hij is nerveus. Ik bekijk de foto's. Op eentje ik met Maddie te dansen, de andere was achter de bar gemaakt met Damon. Wauw. Damon ziet er uiteraard fantastisch uit in zijn witte overhemd. Bovenste knoopjes open en zijn donkere haar warrig. Zijn knal blauwe ogen schieten uit de foto. Op nog een andere sta ik samen met Jack achter de bar en eentje is met Bas, Jack en Ian samen.. Op de laatste foto staan Nate en ik samen, terwijl hij me een kus op mijn wang geeft. "Vind je het wat?" Vraagt hij met een onzekere ondertoon. Ik kijk hem glimlachend aan. "Ja. Ze zijn schattig." Nathan trekt me op zijn schoot, zodat ik aan beide kanten een been heb liggen en kust me. Ik heb mijn armen om zijn nek geslagen en friemel aan zijn haar. Met een van zijn handen houdt hij mijn heup vast en trekt hij me dicht naar zich toe. Hij glimlacht naar me voor hij me nog een keer kust. Deze keer gaat onze kus over in een zoen.POV Nathaniel Stefan Oliver Salvatore
Als Zara abrupt onze zoen verbreekt, kijk ik haar verbaasd aan. Ze staat op van mijn schoot en steekt haar hand uit. Ik pak hem aan, met een idee van wat ze van plan is. Toch blijf ik doen alsof ik niet weet wat ze precies wil. "Kom dan?" Ze kijkt me uitdagend aan. "Of wilde je dit soms op de bank afmaken?" Grijnst ze en nu is het mijn plaats om haar uitdagend aan te kijken. Ik kan een kleine grijns niet onderdrukken en stap op haar af.
We lopen de trap op en gaan gelijk door naar mijn kamer. Daar gaat ze op het bed zitten en trek ik mijn trui uit. Haar ogen glijden langs mijn borst, enkel bedekt door mijn polo. Ze geeft me een onschuldige glimlach en ik druk een kus op haar kaak. Daarna trekt ze me naar haar toe en zoent me direct. Het is een intense zoen. Ik kan het niet laten om haar lachend aan te kijken. Als antwoord op mijn blik lacht ze en rolt ze met haar ogen. Ik geef haar een lief kusje. Haar handen glijden over mijn t shirt en ze knijpt zachtjes in mijn rug, terwijl mijn handen hun weg vinden over haar taille en heupen. Ineens duwt ze ons om, en gaat ze bovenop me zitten. Ze kijkt me lief aan. Mijn handen liggen nog steeds op haar heupen.
POV Zara Elena Marie-France Juliette van Randwijck
Nathan lijkt mijn hint te begrijpen en zijn handen verdwijnen onder mijn shirt naar mijn taille. Ik doe mijn armen omhoog en hij trekt langzaam mijn shirt over mijn hoofd uit en zijn vingers strelen mijn huid. Ik krijg een flits van Damons handen in mijn taille. Godver, please ga uit m'n hoofd.
Nathans ogen blijven hangen bij mijn borsten, wat me behoorlijk laat blozen. Nate ziet het en omvat mijn wang. "Maak je geen zorgen, ik vind je mooi." Zegt hij gemeend en een eerlijke glimlach verschijnt op zijn gezicht, wat mij ook aan het lachen maakt. Hij kust me op mijn lippen. Heel zacht en teder. Daarna vervolgt hij zijn weg van kusjes naar beneden. Als hij onder mijn sleutelbeen komt, krijg ik fijne rilling van kippenvel en ik sluit mijn ogen genietend. Weer een beeld van Damon. Dit moet stoppen.
Nate drukt zijn lippen weer op de mijne. Ik frunnik met mijn vingers aan de zoom van zijn polo. Ik moet Damon uit mijn hoofd hebben. Ik kus hem harder en druk mezelf tegen hem aan. Hij maakt zijn lippen los en schudt lachend zijn hoofd. Ik geef hem nog een klein kusje en trek dan zijn shirt over zijn hoofd uit.
Hij laat een hand achter mijn rug glijden en raakt voorzichtig de sluiting van mijn wit kanten BH. Hij kust me via mijn hals richting mijn schouder en laat het bandje over mijn arm glijden, de andere kant tegelijk. Dan gaat hij plotseling weer rechtop zitten en kijkt me aan met zijn prachtige groene ogen.
Een wimper ligt los van zijn oog op zijn jukbeen. Ik leidt mijn hand naar zijn wang en wrijf het haartje weg met mijn duim. Ik raak zijn wang nog even kort aan, voor mijn ogen afglijden naar zijn iets gezwollen lippen. Wat moet ik hier nou mee? Deze lieve, goede jongen is verliefd op mij en ik krijg zijn broer niet uit mijn hoofd. Nathan is de betere jongen. En ik vind hem ook leuk? Toch? Maar.. wat hebben wij nu... een relatie? Of zitten we nog in zo'n tussenfase? Waarom negeert hij me op het ene moment en wil hij me juist op het andere moment? Ik snap hem gewoon echt niet. En ik zit er totaal niet bij met m'n hoofd. Wat als ik de verkeerde keuze maak?"Niet zo boos kijken." De blik op Nathans gezicht verzacht een beetje en hij geeft me een kleine glimlach. Ik kus hem. Hij lijkt geschrokken, maar kust me wel terug. Ik voel een traan over mijn wang lopen. Ik kan dit niet. Ik begin te huilen. Nathan neemt afstand en ziet het.
Hij wil zijn lippen op de mijne drukken, maar ik draai mijn hoofd weg en duw hem aan de kant. Ik sta op en grabbel mijn t shirt en BH van de grond af en kleed me zo snel mogelijk weer aan...
JE LEEST
A Girl's Heart
Fiksi RemajaZara is een buitengewoon slimme dame. Als Nathan en Damon verliefd op haar worden, weet ze niet meer wat ze moet doen. Daar komt nog bij dat Damon Nathans oudere broer is en de beste vriend van Zara's broer, Ian. Voor wie zal Zaar gaan? Ik voel Na...