Hoofdstuk 10 Everyone knows words, you know their meaning.

64 2 0
                                    


POV Madison Emily Hannah Grant
Ian heeft me nog steeds in zijn grip. Ik hang gespannen en machteloos over zijn schouder, terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Zijn vingers strelen mijn haar en rug, wat me kippenvel geeft. Met trillende handen knijp ik zachtjes in zijn rug. Ik trek snikkend terug. Hij veegt mijn tranen weg, "gaat het weer een beetje?"
Ik weet niet zo goed wat ik moet antwoorden, dus ik zeg niets en haal mijn schouders op. Ian bekijkt me grondig. Hij geeft me een klein kusje op mijn wang. Ik slik het brok in mijn keel weg en pak Ians hand. Hij kijkt me bezorgd aan, de blik in zijn prachtige ogen verandert en hij glimlacht naar me.

POV Ian Alexander Laurens Robert-Jan van Randwijck
Madison lijkt meer te ontspannen, ik zie dat ze ergens aan denkt omdat ze op haar lip bijt. Haar ogen sprankelen en ze kijkt me glimlachend aan. Ze pakt mijn beide handen opnieuw en legt ze op haar heupen, ik trek haar dichter naar me toe. Ze slaat haar armen om me mijn nek.
Heel langzaam buigt ze voorover, haar zachte lippen raken de mijne. Ik wrijf over haar rug en zet haar op mijn schoot. Ze legt haar hand op mijn wang.
Onze zoen wordt iets intenser, ik bijt op Madisons onderlip. Ze giechelt en duwt haar tong tegen de mijne. Ze drukt me naar beneden, waardoor ze boven me op het bed hangt. Haar handen verdwijnen onder mijn shirt, waarnaar ze hem bij me probeert uit te trekken. "Madison,"
"Madison, niet doen." Ik stop met zoenen en ga weer recht op zitten.
"Wat? Waarom?"
"Je wilt niet," ik wrijf met mijn hand over haar bovenbeen.

Ze gaat naast me zitten en trekt mijn sweater aan.
"We waren in een club."
"Wat? Zijn we bij een club geweest?" Mis ik iets????
"We hadden gewoon gezoend, ik dacht dat het niets was." Madison staart voor haar uit.
"Madison," ik weet niet waar ze het over heeft hoor, hoeveel had ik gedronken?
"Ik was nooit iets van plan verder dan dat, maar na een uurtje of twee voelde ik me niet goed. Hij had me opgevangen en ingefluisterd dat we naar een rustige plek gingen. Ik had tegen de tijd dat we op het toilet waren wel out moesten zijn, hoorde ik hem zeggen tegen twee anderen. Toen begonnen ze me uit te kleden en ik lag daar maar. Ik kreeg alles mee, maar ik kon me niet verzetten. Het was alsof ik verlamd was. Ik lag naakt op de koude grond van het werknemers toilet. De onbekende jongens deden hun broek uit en..." er rollen tranen over haar wangen.
Ik pak haar gezicht vast er probeer haar naar me te laten kijken maar ze stribbelt tegen.
"Madison, kijk me aan!" Ze rukt haar gezicht uit mijn handen, ik pak haar polsen vast en druk ze naar beneden.
"Madison!" Ze begint harder te huilen en slaat me op mijn borst. Ik trek haar naar me toe en houd haar stevig vast.
"Madison, ik vind dit heel erg om te horen." Zeg ik gemeend. Jezus zij ook al. Ze knikt.
"Ik weet het. Toen ze de kamer verlieten heeft een van de werkneemsters me gevonden."
"Wie waren het?"
"Ze zijn nooit gevonden."
"Wat!" Dit is toch niet normaal?! "Wie waren het! Als ik ze tegen kom-" Madison kust me op mijn mond.
"Niet... niet doen." Ze kijkt me aan met betraande en rode ogen.
"Madison, zoiets laat ik echt niet gebeuren!"
"Ian, ik heb t achter me gelaten. Je kan het niet ongedaan maken."
"Dat zie ik ook wel in, maar ik vind niet dat—" Ik stop met praten. Dit heeft geen zin.
Madison slaat haar armen om mijn nek. "Ian, bedankt,"
"Waarvoor, kleintje?"
"Jezus, zo noemde je me vroeger altijd." Ze duwt me. "Dat is lang geleden."
"Ja," ik wiebel met mijn wenkbrauwen. "Maar waarvoor bedankt?"
"Gewoon. Bedankt. Dat je je zo zorgen maakt, en dat je zo lief bent."
"Dat doe ik altijd bij meisjes die veel voor me betekenen." Ze tikt me op mijn neus.
"Niet doen," ik geef haar een kus op haar wang en een klein likje om haar te pesten.
"Iewl." Ze veegt met de mouw van mijn sweater haar wang schoon. Ik steek weer mijn tong uit naar haar wang. Ze draait mijn gezicht naar haar toe en dwingt me in een tongzoen, waar ik uiteraard in mee ga.
Ze draait naar onder en trekt me boven haar, ik geef haar kusjes in haar nek tot ik bij het randje van haar sweater kom. Ze trekt het kledingstuk naar boven, ik glijd met mijn handen naar haar buik en draai rondjes.
"Niet hier kleintje. Niet nu." Ze trekt een pruillipje.
"Je moet wel wat geduldiger worden. Volgende keer beter."
Ze duwt me aan, "pestkop." Ik grijns als antwoord.
Ik ga weer naast haar liggen en sla mijn arm op haar heen.
Ze legt haar hoofd op mijn borst en sluit haar ogen. Ik druk een kus op haar haren en een op haar slaap.
"Welterusten." Ze nestelt zich nog eens tegen me aan.
Ik zak ook iets onderuit en doe mijn ogen dicht, waarna ik in een droomloze slaap val.




Het is 4.43 am, ik ben net wakker geworden van een kwellende steek in mijn been en een vervelende druk op mij blaas. De druk is verklaarbaar, Madison ligt erop.
Ik til haar voorzichtig van me af en kijk hoe ze vredig verder slaapt.
Ik trek de deken iets dichter naar haar toe, en strompel hopeloos langzaam naar het toilet. Man, het lucht zo op als je na een lange nacht naar de wc gaat.
Madison ligt nog steeds vredig in bed wanneer ik terugkom. Ik druk een kus op haar wang en ga naast haar liggen. Ze is echt schattig als ze slaapt.
Ik kijk op mijn telefoon, oke, ik kan nog iets meer dan twee uur slapen voor de wekker van Maddie gaat. Ik draai me op en leg mijn been over Madison heen. Ze kreunt zacht en brabbelt iets, wat ik niet kan verstaan. "Ga slapen, kleintje." Ik streel haar gladde haren nog eens, voordat ik mijn ogen sluit.


A Girl's HeartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu