POV Zara Elena Marie-France Juliette van Randwijck
Damon en ik staan nogsteeds langs het water. Mijn gezicht ligt tegen zijn borst gedrukt en zijn armen omhelzen me stevig. De wind is koel en ik ruik het water. Damon strijkt mijn haren en kust me op mijn hoofd. Ik schuif mijn handen in zijn haar en kijk hem aan. Hij pakt mijn gezicht vast en glimlacht naar me. Echt, hij is zo knap. Het is alsof hij uit mijn dromen komt. Die ogen.
Mijn wangen gloeien van de wijn en de hitte van zijn handen. Hij strijkt een plukje van mijn haar achter mijn oor en kust me. Zijn lippen voelen zo zacht. Gebruikt deze man balsem?
Hij trekt me tegen hem aan en legt zijn handen op mijn heupen. Onze kus verdiept en hij gebruikt zijn lippen, zijn tong, zijn tanden. Ugh, hij zoent zo geil. Hij trekt me dichter tegen hem aan en knijpt in mijn billen. Ik voel een scheut elektriciteit over mijn ruggengraat schieten. Fuck.
Zijn andere hand gaat naar mijn borsten en verdwijnt mijn jurk in via de lage hals. Hij vindt mijn tepel met zijn vinger en streelt hem langzaam. Ik hou mijn adem in, terwijl hij me nog steeds genadeloos zoent. Ik grijp hem bij zijn nek en de revers van zijn jas. Ineens knijpt hij in mijn tepel en schiet er een sensatie door mijn borst. Ik kreun tegen zijn lippen.
Damon laat mijn lippen los en zoent mijn nek, zijn tanden schrapen mijn huid. Ik voel kippenvel over mijn huid trekken. Hij drukt zijn kruis tegen me aan en kreunt tegen mijn nek. Ik voel het in mijn onderbuik.
Ik voel mijn geil op mijn bovenbenen, jezus had ik nu maar iets van ondergoed aangedaan."Zaar, je maakt me gek. Je bent zo prachtig." Zijn stem klinkt laag en alsof hij zichzelf tegenhoudt. Zo geil. Ik kan het niet helpen te glimlachen en hij kijkt gebiologeerd naar mijn gezicht. Hij perst zijn lippen hongerig op die van mij en zijn handen zijn overal.
Hij kust langs mijn nek naar beneden en neemt een tepel in zijn mond. Fuck dit voelt zo goed. Mijn tepels reageren op zijn tong en ik krijg een rilling. Mijn hand verdwijnt in zijn haar en ik hou me vast aan zijn schouders. Ik sta te trillen op mijn benen. "Damon... Ahh." Ik grijp zijn nek en schouders steviger vast.Damon laat de dunne bandjes van mijn jurk over mijn schouders glijden en stelt mijn borsten bloot aan de lucht. Hij drukt zijn hoofd ertussen en knuffelt me heel hard.
POV Damon Samuel Enzo Salvatore
Ze laat het schattigste gegiechel ooit horen en mijn pik wordt nog harder. Hoe is het mogelijk dat ze me zo gek maakt. Fuck ik moet haar voelen. Ze trekt mijn hoofd weer omhoog en kust me hard. Ik kreun in haar mond. Ze knijpt in mijn pik. Als ze me nu aanraakt kom ik klaar binnen één minuut. Jeetje, ik lijk wel een vijftienjarige.
Ze wrijft tegen mijn lul aan en hij wordt nog harder. Ik ga echt ontploffen. Ze plant haar nagels in mijn kaak en trekt mijn gezicht aan de kant. Haar lippen en tong vallen mijn nek aan. Ik kreun laag en ik voel haar ademhaling haperen bij mijn oor. Ik beweeg mijn heupen tegen haar hand aan en ze knijpt voorzichtig in mijn eikel.
"Zara,"
"Damon," We hijgen van de inspanning en ze laat me los. Ik trek haar jurk weer omhoog en doe de bandjes goed. Zonder ook maar een woord te zeggen til ik haar op over mijn schouder. Ze giebelt en gilt en ik lach om het geluid.
"Je bent schattig als je die geluidjes maakt." Ze giechelt nog harder als reactie. Ik kriebel over de binnenkant van haar been ter hoogte van haar enkel, en strijk steeds verder omhoog. Ze klauwt haar nagels in mijn rug. De pijn maakt me behoeftiger. Ik moet haar voelen, nu.Ik loop in rap tempo naar de auto en zet haar neer tegen de motorkap van de grote Audi. Ze bijt op haar lip en houdt me stevig vast.
"Zaar, je bent zo mooi." Haar ademhaling is snel, net als die van mij.
Ze drukt haar voorhoofd tegen dat van mij en onze neuzen strijken langs elkaar. Ik knuffel haar stevig. Haar lippen planten kusjes in mijn nek tot ze begint ze zuigen en likken. Mijn handen glijden van haar nek naar haar billen voor elke rilling die ze me geeft. Fuck ze maakt me zo geil.
JE LEEST
A Girl's Heart
Teen FictionZara is een buitengewoon slimme dame. Als Nathan en Damon verliefd op haar worden, weet ze niet meer wat ze moet doen. Daar komt nog bij dat Damon Nathans oudere broer is en de beste vriend van Zara's broer, Ian. Voor wie zal Zaar gaan? Ik voel Na...