19

4.2K 133 201
                                    

Jak potoczy się twoja historia na dream smp?

Baran- Na początku będzie okej, później zacznie się robić coraz gorzej. Będziesz Królem L'manburg

Byk- Będziesz mieć sojusz z królem L'manburga, a później będziesz mieć za wroga każdego.

Bliźnięta- Będziesz królem swojego zamku, będzie wszystko dobrze bo każdy z twoich poddanych cię szanuję.

Rak- Będziesz jednym z strażników, nie będziesz mieć wrogów ponieważ jesteś miły dla każdego.

Lew- Nic ciekawego u ciebie się nie dzieje, omijasz każde wojny.

Panna- Jesteś jednym z zdrajców l'manburga. Na początku każdy uważał cię za dobrą osobą a później to się zmieniło.

Waga- Będziesz złym człowiekiem w dream smp. Nikt cię nie będzie lubił. Trafisz do więzienia ale jakoś uda ci się uciec.

Skorpion- Po prostu sobie żyjesz, masz plan na zabicie Technoblade ale ci się nie udaję.

Strzelec- Będziesz jednym który ma zawsze szczęście, uda ci się wyjść z złych sytuacji.

Koziorożec- Jesteś jednym z złych charakterów. Nie boisz się kary ponieważ zawsze jesteś dobrze uzbrojony i jesteś bardzo dobry w pvp.

Wodnik- Zdradzisz swojego przyjaciela wiele razy ale on i tak ci wybaczy, będziesz przywódcą l'manburga.

Ryby- Będziesz od budowli, nic specjalnego u ciebie się nie dzieje, każdy cie lubi.

Dream smp znaki zodiakuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz