Jsem Severus Snape. Narodil jsem se 9.1.1960. Mému mudlovskému otci a čarodějce. Mí rodiče se jmenovali Tobias Snape a Elien Snapeová rozená Elien Princeová.
Otec byl násilník a alkoholik, vždy jsem jim opovrhoval a proto také nesnáším mudly, čaroděje a čarodějky mudlovského nebo smíšeného původu, protože všichni mudlové do jednoho jsou jenom přítěž pro kouzelnickou společnost.
Podobám se matce. Černé vlasy, velký nos. Za což jsem rád, protože se nikdy ani v nejmenším nechci podobat tomu mudlovskému šmejdovi.
Bydleli jsme v Tkalcovské ulici, což není zrovna nejlepší adresa pro čaroděje.
Manželství mých rodičů nebylo šťasné, pořád se hádali a já se těšil až budu moct odjet do Bradavic.
V 9ti letech jsem potkal Lily Evansovou a její sestru. Pozoroval jsem Lilyiny schopnosti a odtušil jsem, že je také čarodějka. Po nějaké době jsem jí to řekl a její sestru jsem nazval mudlou. Ony mi však nevěřili a tak utekli. Po nějaké době mi Lily uvěřila.
Když jsme měli 11 let, přišel nám dopis z Bradavic. Oba jsme byli přijati.
Na nástupišti devět a třičtvrtě, se Lily pohádala se svou sesttrou.
,,Jste oba úchylové a ta škola je pro pitomce" řekla její sestra.
,,Když je ta škola pro pitomce, proč jsi škemrala ředitele, aby tě taky vzali ?!" odvětila Lily. Tento dopis jsem našel u Petunie Severus, později jsem ho předal Lily.
Když jsem nastoupil do vlaku Lily byla v nějakém kupé, tak jsem ji hledal a našel jsem ji. Později se k nám přidali tři chlapci kteří se mi ani trošku nelíbili . Zjistili jsme, že si říkají Pobertové.
Poberty jsem neměl rád. Jmenovali se Sirius Black, Remus Lupin a James Potter. Siriuse jsme nesnášel, protože je krvezrádce. Lupina jsem nesnášel, ptotože byl rostě jeden z Pobertů. a nakonec Potter měl potrhlé chování a miloval Lily a pořád ji zval na rande, nesnáším ho!
____________________________________Tohle byl předškolní věk našeho všemi milovaného Severuse. Díky za přečtení první etapy života Prince dvojí krve. Klarisa.