Část 5.

20 3 6
                                    

Ještě před začátkem školního roku ke mně přišla Narcissa s paní Šílenou. Chtěla po mně abych pomohl Dracovi při splnění úkolu který mu zadal Pán zla, Bellatrix nevěřila, že to dodržím tak jsem se Narcisse zavázal neporušitelným slibem. 

Brumbál mi zase řekl že ho musím zabít já a nikdo jiný.

Dostal jsem místo profesora OPČM. Konečně. /OTRÁVENÝ VÝRAZ/

Pokusil jsem se Dracovi pomoct, ale odmítal. Tak jsem počkal pak Brumbála zabil a hotovo šmitec.


Potter mě pak pronásledoval, tak jsem odrážel jeho kletby a pak na mě použil moji kletbu tak jsem mu řekl, že princ dvojí krve jsem já. A s Dracem jsme šli pryč. Měl bych podotknout, že Bellatrix mezitím podpálit Hagrifovu hájenku.

A proč jsem to vzal tak rychle ? Protže tuhle část nemám rád.

Potom jsme se stal ředitelem Bradavic. Nechal jsem Bradavice pod vládou lorda Voldemorta.

Ten do Bradavic nasadil smrtijedy a mozkomory.

Pak jsem zase udělal něco pro Bradavickou 'armádu' a podstrčil jsem Bellatrix falešný meč Godrika Nebelvíra. A ta si ho dala do trezoru. Později jsem pomocí patrona ukázal Harrymu pravý meč.

Při bitvě o Bradavice mě Voldemort nechá zabít. Takže si Nagini udělala večeři.

Pak Měl bych asi podotknout, že tuhle část jsem diktoval té zvědavé mrňavé holce ze svého obrazu. Ta zvědavá mrňavá holka říkala, že to potřebuje napsat někam na internet nebo něco tak.


Deník Prince dvojí krve (PROBÍHÁ KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat