2. Od permanentních čmáranců po šupinky v kůži

20 3 10
                                    

aneb Co všechno můžete udělat se svým tělem

V dnešní době má každý druhý jedno to tetování nebo dírku na náušnici navíc. Často si toho ani nevšimnete. Co bylo dřív považováno za známku kriminality, anarchie a drog, je dnes už poměrně běžné (navzdory tvrzení některých rodičů). Možná, že i lidé ve vašem okolí schovávají drobná vytetovaná písmenka někde pod tričkem nebo pod ponožkou. Naštěstí pro nás, pořád existují možnosti, jak to dotáhnout do méně běžných extrémů. Existuje tolik možností, co si můžete nechat propíchnout, vytetovat, implantovat nebo naopak odstranit.

Vezměte si třeba už jen to obyčejné tetování. Nejen, že si můžete nechat nakreslit, cokoliv chcete, můžete se dokonce zaobírat otázkami jak a kam a odpověď bude na všechny stejná. Můžete si nechat udělat tetování, které je vidět téměř jen pod UV světlem. Můžete si nechat vytetovat permanentní make-up. Můžete vrstvit tetování na sebe. Opravdu záleží jen na vaší kreativitě (a obsahu peněženky).

Dokonce si můžete vybrat i techniku, jakou bude vaše tetování zhotoveno. Například kromě klasického strojku existuje ještě starší technika zvaná „hand poke". Jde o to, že vám inkoust všelijak vpichují do kůže jehlami různé velikosti. Ano, je to tak primitivní, jak to zní. Vlastně si to můžete udělat sami, stačí vám jehla do strojku a tetovací inkoust. Ale musím vám ze spolehlivého zdroje říct, že je to opravdu hodně divný pocit (o bolesti se zdroj nezmínil, ale nějaká tam asi bude).

Jedna z nových a stále poměrně nebezpečných variant tetování je tetování bělma očí. Zní to sice strašidelně, ale až na drobné riziko oslepnutí je to docela fajn. Dokonce si můžete i vybrat barvu. Jediná nevýhoda je, že za zhruba deset let to může zase vyblednout. Ale jinak je to jen bolestivá, drahá, výstřední sranda.

Další velká kapitola jsou piercingy a propichování všeho možného. Od uší po dáseň mezi předními zuby, u všeho platí pravidlo, že jehlou je to lepší. Nastřelovací pistole jsou sice hodně levná, ale o to nehygieničtejší a nebezpečnější varianta (nehledě na to, že to zbytečně víc bolí). Další pravidlo platí i u normálních náušnic – nenechte je dlouho venku, ať už máte klasický piercing nebo tzv. roztahovák. Když necháte dírku dlouho prázdnou, zmenší se vám a už tam nic nedáte (mluvím pořád o piercingu, i když to platí i jinde).

Co si lidé poslední dobou hodně pořizují (tedy v případě, že chtějí méně běžnou modifikaci) je rozeklaný jazyk. Dělá se to buď laserem (což je nejhygieničtější a bolí to nejméně, navíc to moc nekrvácí), nebo speciálními nůžkami. Takže pokud je váš cíl připomínat hada nebo ještěrku (případně třeba upíra nebo ďábla), tohle je váš první krok. Nezapomeňte si ten jazyk pro extra efekt ještě potetovat.

A teď se dostáváme k největším extrémům. Chcete-li doladit svůj vzhled ještěrky, sáhněte po podkožních implantátech. Můžete mít hrbolatou ruku, boule na hlavě jako kdyby vám rostly rohy, můžete mít někde hrbolky ve tvarech písmenek – zase zaleží na vás. Pokud ale máte za cíl skutečné rohy nebo jiné věci, nechte si dát do kůže magnety a rohy přichyťte na ně. Ale nezapomeňte je na noc sundat, aby se vám neztratily za postelí nebo tak.

A jako poslední pro vás mám levnější a ještě výstřednější opak implantátů – odstraňování částí. Můžete si odstranit ušní lalůčky (jako ten hlavní padouch v Bondovi), rovnou celé uši, část nosu (viz. Voldemort), nebo jen malý kousek kůže s výsledkem „permanentní rány". Pokud chcete každý den bezbolestně vstávat a usínat s rozseknutým obočím, víte, jak na to. Hlavně si spolu s tím nerozsekněte bankovní účet.

Takže kolik na svém účtu vlastně máte? Uvažujete o úpravě svého těla jedním z výše zmíněných způsobů? Nebojíte se něčím vystupovat z davu? Nebo chcete něco méně do očí bijícího? Sice jsem vám tady shrnula vše od ďáblů až po ještěrky, ale nemusíte se touto cestou nutně vydat. Například můj zdroj je na první pohled možná tak jen nadprůměrný fešák. Dokud na vás nevyplázne jazyk (což dělá často), vůbec vás nenapadne, že tam má piercing. Prostě a jednoduše, můžete vypadat tak, jak chcete. Záleží jen na vaší kreativitě a peněžence. Takže jakže chcete vypadat?

eseje a podobný odpadKde žijí příběhy. Začni objevovat