تعريف الشخصيات

3.5K 28 1
                                    

حنين محمد :17 سنه ف تانيه ثانويه عامه ادبى وغنيه اوى ومشهوره عندها 2 مليون ع اليوتيوب و مليون على الانستجرام. وكلو بيقولها نونا وعلى فكره هى قعده ف بيت عادى جدا وصغير على الرغم من أنها غنيه.....شعرها قصير بنى غامق وناعم وطويله شويه ورفيعه وعنيها بنى غامق ومزه بصراحه ومرحه وبتحب الضحك بس كئيبه شويتين كدا.

ريم احمد:صحبتها الانتيم زى ما بيقولو كدا البست بتاعتها
وعرفين بعض بقلهم 4سنين ريم من عائله متوسطه وعندها17 سنه واكبر من نونا بشهرين تلاته كدا وثانويه عامه ادبى مع نونا شعرها قصير اوى ولونو بنى فاتح على عسلى شويه ومموج ورفيعه قصيره وعنيها عسلى مزه برضو.

مريم سعيد :دى بقى تعتبر اخت نونا متربين مع بعض من صغرهم عندها17 سنه بس نونا اكبر منها بكام شهر برضو وبتدرس علمى رياضه لأنها بتحب الرياضه... شعرها قصير اسود وكيرلى قصيره أقصر من ريم بشويه ورفيعه وعنيها سوده ومزه.
(همه التلاته بيحبو الشعر القصير😂🤗)

سيف ادهم: صديق نونا وريم ومريم وبيعتبرهم اخواتو الصغيرين وبيحب مريم وعندو 18سنه ادبى مع نونا وريم وناجح وغنى جدا ابو رجل أعمال وعندو شركه اعلام ...طويل شعرو حلو وبنى وبعضلات كدا ووسيم وقمر ومرح اوى وبيحب الضحك.

فارس الحريرى:ابن خاله ريم وبيحبو بعض بس همه مش معترفين ب ده وبيكلمو ك اخوات وبس عند 18سنه وبيدرس ف السعوديه برمجه وعايش هوه وأخوه وممتو وبباه هناك....شعرو اسود وهوه طويل شويه وبعضلات ووسيم بس كأيب شويه.

رجاء محمد:مامت نونا وست طيبه اوى وبتحبها وبتتعامل معاها على أنهم صحاب واخوات مش امها وبس عندها 51سنه ست بيت وشطره اوى على فكره ومش باين عليها سنها.

محمد احمد:ابو نونا ومنفصل عن مامتها من 3 سنين عندو 51 سنه وشغال ف مطبعا (وللعلم دورو مش كبير معانا بس قولت اعرفكو عليه).

يسرا خالد:مامه ريم عندها 49 سنه بتشتغل مديره سنتر مشهور اسمو النور.

شهندا متولى:مامه مريم عندها 53 سنه بتشتغل موظفه حكوميه.

دى بقى البطله المزه والى معاها😂
...................

نروح بقى للمز بتعنا البطل💃

يوسف الهلالى: من أغنى اغنياء مصر عندو 19سنه تانيه كليه   لانو سقط مره وبيدرس هندسه ..وبيدى دروس ل اولى وتانيه وتالته ثانوى ف السنتر بتاع بباه لانو كان عندو سنتر ومدرس بس ربنا وقف معاهم وفتحو بزنس كبير اوى وبقى عندهم شريكات ديكور وهنعرف السبب ف الاحداث الجايه هوه مر بحاجات مش لطيفه شويه ف حياتو. هوه وسيم اوووى وقمر اوى وشعرو كمان طويل شويه وبنى فاتح وعينو بنى فاتح ... سعات بيحب يضحك بس لما بيبقى مع صحبو وكدا هوه كان بتاع بنات ودلوقتى شويه لا المهم انو قوى جدا وكفاية كدا معلومات عنو..

رحيم الهلالى:اخو يوسف وقريب منو اوى وبيعملو كل حاجه سوا  وكمان بيدى دروس معاه ف السنتر وعندو 22سنه ومعيد ف الجامعه درس طب بس بيحب الديكور زى بباه. وبتاع بنات شويه زى اخوه مرح ومش نكدى ومتفائل للحياه شعرو اسود عينو سوده طويل وعضلات برضو زى اخو وشبه يوسف شويه.

اسر كمال: صدقهم المقرب عندو 19سنه تالته كليه هندسه مع سيف بس سبقو ب سنه بيحاول يساعدهم ف شغل السنتر والشركات وكدا وصديق وفى جدا ليهم شعرو طويل شويه وكيرلى واسود وعينو بنى وطويل وزيهم عضلات شويه كدا بس أقوهم يوسف.

محمد محفوظ: ابو رحيم ويوسف صاحب شركات المحفوظ وسنتر محفوظ درس ديكور وبيحب الديكور وكدا واتعرف على حد من رجال الأعمال وسعدو يبقى عندو شريكات ويبقى رجل اعمال.

.........................................................................................
نيجى بقى لاكتر بنت مش كويسه ف الروايا هى هتبقى مش كويسه بس هتحبهم اوى وهتبقى صحبه حد منهم وهتبقى كويسه جدا بعد كدا
ياسمين معتز:غنيه جدا باباها ومامتها سيبنا من وهى عندها 10سنين وسفرو وميعرفوش عنها حاجه كانت عايشه مع جدتها لحد ما بقت ف اولى ثانوى وجدتها ماتت وهى دلوقتى ف اولى كليه هندسه معماريه وعندها 18 سنه شعرها اسود وكيرلى وطويل وهى رفيعه وعنيها عسلى.

كارما:صديقتها المقربة بس ملهاش دور معانا أوى هى ف اولى كليه وعندها 18 سنه معاها وشعرها اسود وطويل وناعم وهى طويله وعنيها سوده.

طيب دى كل الشخصيات واكيد فى تانى مش كلهم هيبقو متواجدين في الروايا هنركز بس ع الابطال اكتر ويارب الروايا تعجبكم🤗💖

ظلمتها ثم عشقتهاحيث تعيش القصص. اكتشف الآن