Bang!
Bang!
Bang!
Das das tembakan yang bergema di bangunan usang itu menarik satu perhatian gadis yang cantik dan jelita.Tanpa sedar senyuman sinis diukir
"Bos,settle.tinggal tingkat atas kami tinggalkan untuk kau"kata salah seorang lelaki serba hitam dihadapannya dengan sisa darah yang melekat dibadanya.
Sungguh bau hanyir darah itu melekat di hidung gadis muda dan jelita itu.Senyuman sinis dihadiahkan untuk lelaki tadi.
"Good,Alex.You may go now,Erfan follow me,the others go back to the mansion now!"tutur tegas dari mulut gadis itu.Tanpa berlengah lagi semua mengikuti arahan yang diberikan takut silap silap mereka kepala mereka menghilang nanti.
"Wehh!!Aku rasa tak sedap hati lah.Aku curios...siapa ketua diorang?Kau tak takut ke?"ujar lelaki yang berada disamping gadis itu.Kakinya laju bergerak menaiki tangga untuk ke tingkat atas yang menempatkan musuh mereka
"Well...who can beat me?Him?Obviously not"sinis sahaja kata katanya.Walaupun muda itu bukan penghalang baginya untuk berani berhadapan dengan musuh kerana...
...kerana dia sudah pun terlibat dengan semua ni sejak kecil
"Tchh,berlagak sekali musuh tu Adam baru kau tahu rasanya,maklumlah cinta hati kan"bisiknya perlahan namun cukup untuk didengari gadis itu.
"Shut the fuck up,kita dah sampai,bersihkan budak tu aq nak bos dia sahaja"tegas kata kata gadis itu
"Okay,KFC balik ni"tanpa berlengah lagi bunyi tembakan sekali lagi bergema di bangunan usang itu.Gadis itu hanya mampu mengelengkan kepala.Buat kerja sikit minta upah aku potong gaji baru tahu.
"Wehh,Bos dia takde lah.Aku syak dia dalam bilik tu.Jom"kata laki itu a.k.a Erfan plus anak buah atasan El.
YOU ARE READING
MY MAFIA ANGEL
Action𝑨𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆 𝖤𝗅𝗒𝖺𝗇𝖺 𝖠𝗆𝗂𝗋𝖺 - Nama yang indah seindah rupa.Siapa sangka dia adalah syaitan yang digeruni dunia.Walaupun masih muda tapi tidak menghalangnya untuk mempunyai kekayaan yang tiada tandinga.Siapa kata wanita tidak...